Dør til Kadett 1.3 fra 1983
Fra : Denis Nielsen

Dato : 24-11-04 15:36

Hej jeg står og mangler en venstre dør til min Kadett 1.3S 3dørs fra 1983.
Der var nogen som synes det var meget sjov og smadre den gamle og stjæle mit
anlæg.

Døren skal helst være blå og i god stand så hvis der er en som har sådan en
liggende vil jeg gerne høre fra jer.

Desuden mangler jeg også det plastik som sidder rundt om rattet og evt en
hattehylde.

/Denis

Fra : TGD

Dato : 24-11-04 15:45

www.dataophug.dk

Fra : Denis Nielsen

Dato : 24-11-04 15:56

> www.dataophug.dk

Tak men har søgt der uden held.

Fra : TGD

Dato : 24-11-04 16:11

> Tak men har søgt der uden held.

Åh ja det er jo ikke E modellen du har.

Prøv Suhrs auto genbrug.

Fra : Denis Nielsen

Dato : 24-11-04 16:34

> Åh ja det er jo ikke E modellen du har.
>
> Prøv Suhrs auto genbrug.

Nej det er en D

ja det ligner så det ligger i kbh, det skulle så helst være i jylland

Fra : TGD

Dato : 24-11-04 16:41

> Nej det er en D
>
> ja det ligner så det ligger i kbh, det skulle så helst være i jylland

Tjek brancheforeningen for autogenbrugs hjemmeside, der står også links og
numre til dem der ikke er koblet op til dataophug.dk