Dagens quiz...
Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-04 17:58

Hvor meget skal der skilles ad på en Rover 620TI, for at skifte venstre
forlygtepære?

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Brizz

Dato : 23-11-04 18:00

> Hvor meget skal der skilles ad på en Rover 620TI, for at skifte venstre
> forlygtepære?

Man starter med at åbne bagsmækken og afmonterer den...derfter fjerne man
bagsædet og...... §

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Martin P.

Dato : 23-11-04 18:13

> Hvor meget skal der skilles ad på en Rover 620TI, for at skifte venstre
> forlygtepære?

Forhåbentligt kun en gummimanchet og en anden holder dims? :)

- Martin

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-04 18:29

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse

> Forhåbentligt kun en gummimanchet og en anden holder dims? :)

Prøv igen! *LOL*

Jeg siger bare: Ikke sært at Rover er så dyr at servicere.

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-04 18:34

Jeg skal lige for god ordensskyld korrigere mig selv. Det er ikke en
forlygtepære, men hele venstre forlygte.

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-04 18:59

Henrik B. wrote:
> Jeg skal lige for god ordensskyld korrigere mig selv. Det er ikke en
> forlygtepære, men hele venstre forlygte.

Man skal vel 'bare' have kofanger og gitter af, så er den sk*d slået

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brizz

Dato : 23-11-04 19:01

> Jeg skal lige for god ordensskyld korrigere mig selv. Det er ikke en
> forlygtepære, men hele venstre forlygte.

Så vil jeg også lige ændre at man skal starte med at afmonterer begge
baglygter for at komme igennem den vej §

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-04 08:43

Henrik B. wrote:
> Jeg skal lige for god ordensskyld korrigere mig selv. Det er ikke en
> forlygtepære, men hele venstre forlygte.

Det er et dokumenteret 4 timers job :
http://www.geocities.com/rover620turbo/problems.htm

--
vh
Torben - 620ti til salg - med hele lygter

Fra : Henrik B.

Dato : 24-11-04 16:16

> Det er et dokumenteret 4 timers job :
> http://www.geocities.com/rover620turbo/problems.htm

Korrrrekt!

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-11-04 17:01

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Korrrrekt!
>
> --
> M.v.h.
> ------------------------------
> Det handler om at ha' TRYK!

Nu står der ikke at det tager fire timer, men at det tog HAM mere end fire
timer " the job took me over 4 hours to do. Med mindre man er
værktøjshæmmet, har brækket begge arme, kofangeren er monteret med 245 bolte
osv. tager det næppe så lang tid at gøre.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-11-04 10:48

Henrik B. wrote: