Beregning af afgift på importbil
Fra : Agge

Dato : 23-11-04 16:09

Hej folkens

Jeg har tidligere benyttet mig af gruppens ekspertise og ønsker at følge
succesen op med endnu et spørgsmål.

Hvad kan afgiften på følgende køretøj løbe op i ved import fra Sverige ?

Jeg tænker på: køreklar, ready set go og klar til at køre landet tykt og
tyndt ?

Hvid BMW 525 TDs
Årg.: 1996
NYE ALU-fælge og dæk
INGEN RUST
Fartpilot
El-hejs i ruder
Lædersæder
Soltag
Stereo

Pris: 35000 dkr.

På forhånd tak og med venlig hilsen.

Agge

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-04 18:57

Agge wrote:
> [...]
> Sverige ?
> Jeg tænker på: køreklar, ready set go og klar til at køre landet tykt

Du skal finde en (eller helst flere) tilsvarende bil til salg i DK incl
afgift.
Så tager du ca. 62% af det fulde beløb og vupti, det er ca det du skal
slippe for den svenske BMW i afgift til den danske stat.
Det beløb lægger du så til de 35000,- samt lægger synsgebyr + nummerplader
og evt. rep i forbindelse med synet til også, så har du cirka prisen.

Per
www.perbeer.ninja.dk