Bærearm på Escorter ??
Fra : Thomas H.

Dato : 23-11-04 14:34

Hey,

Nu har jeg endnu engang fået skiftet en bærearm på Escorten, den første
holdt 4 måneder, den holdte så 10 måneder, men det er vist normalt siger
alle ?

Nå, men efter at den blev skiftet opdagede jeg et par dage efter, at der kom
nogle ret kraftige klon-lyde ude foran, hver gang jeg kørte over en kant, ja
faktisk raslede det helt, bare jeg kørte på ujævn vej! Nu har de kigget på
den, og siger at de har spændt alt efter og det hjalp, men der var ikke
noget der sad løst ....er det bare noget man siger, når man ikke vil
indrømme at man har glemt at spænde en møtrik, eller er det normalt at
tingene gi'r sig en smule, så det lyder sådan ????????

--
mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-04 18:58

Thomas H. wrote:
> Hey,
>
> Nu har jeg endnu engang fået skiftet en bærearm på Escorten, den
> første holdt 4 måneder, den holdte så 10 måneder, men det er vist
> normalt siger alle ?

Ja det er meget normalt, sådan som DU kører

> [...]
> man siger, når man ikke vil indrømme at man har glemt at spænde en
> møtrik, eller er det normalt at tingene gi'r sig en smule, så det

Var det et Ford værksted, der udførte rep ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 23-11-04 22:40

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er meget normalt, sådan som DU kører

> Var det et Ford værksted, der udførte rep ?

Nej det har jeg ikke råd til ...

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-04 22:47

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> indrømme at man har glemt at spænde en møtrik, eller er det normalt at
> tingene gi'r sig en smule, så det lyder sådan ????????

Gjorde min også. Jeg nåede snart at skifte alt i styretøjet før jeg fandt
frem til at der var slør i styrekuglerne

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 23-11-04 23:12

> Gjorde min også. Jeg nåede snart at skifte alt i styretøjet før jeg fandt
> frem til at der var slør i styrekuglerne

Øøh, jamen det hjalp da, da han efterspændte min bærearm, så det er nok ikke
samme lyd

Fra : HC

Dato : 24-11-04 17:55

,

> Nu har jeg endnu engang fået skiftet en bærearm på Escorten, den første
> holdt 4 måneder, den holdte så 10 måneder, men det er vist normalt siger
> alle ?

Prøv med en orginal næste gang de holder meget længre.

--
Mvh Hans Jensen
Ford Mondeo 1,8 med VDO 5000 Navigation

Fra : Thomas H.

Dato : 25-11-04 08:20

"HC" <h@ns.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv med en orginal næste gang de holder meget længre.

.....det er det desværre !! Og Ford indrømmer at de er ekstremt dårlige
....jeg fatter ikke at man så ikke får lavet nogle bedre, i stedet for at
blive ved med at pisse på kunderne

Fra : Michael

Dato : 25-11-04 11:52

> ....det er det desværre !! Og Ford indrømmer at de er ekstremt dårlige
> ...jeg fatter ikke at man så ikke får lavet nogle bedre, i stedet for at
> blive ved med at pisse på kunderne

Hvor gammel er din ford?? jeg har en 88 og jeg er i tvivl om den i
venstre side nogensinde er blevet skiftet. den i højre side blev
skiftet for 3-4 år siden, og den ser stadig meget fin ud....

Michael.

Fra : Stephan Aller, OZ2U

Dato : 25-11-04 18:26

"Michael" <sutmichaels@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> venstre side nogensinde er blevet skiftet. den i højre side blev
> skiftet for 3-4 år siden, og den ser stadig meget fin ud....

Jeg havde en Orion 1,6CL fra 1987 og den var 14 år og havde kørt 230.000 før
det var nødvendigt at skifte den.

Stephan