Nissan X-trail
Fra : Jørgen L.

Dato : 23-11-04 12:01

Hej Gruppe, nu har jeg kig på en ny (brugt) Nissan X-trail 2,2 Sport van, er
de noget som i vil bemærke om sådan en.

Den skal bruges til at pendle 2 x 40 km. og til at trække min campingvogn
(1700 kg.) + selvfølgelig det løse

Hilsen Jørgen

Fra : Martin P.

Dato : 23-11-04 12:14

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er de noget som i vil bemærke om sådan en.
>
> Den skal bruges til at pendle 2 x 40 km. og til at trække min campingvogn

Jeg ved at der er en fra nissanklubben.dk der har kig på sådan en 2.2Diesel.
Han har i øjeblikket en X-Trail, blot i en 2.0Benzin, så han kan sikkert
fortælle en masse om den bil.

Mit indtryk er at det er en fed bil med lækre sæder og udstyr. Har kun
prøvet 2.2 Diesel i en Primera og der var den rimelig lækker med sine 136HK.

- Martin

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-11-04 12:30

> [...]
>
> Mit indtryk er at det er en fed bil med lækre sæder og udstyr. Har kun
> prøvet 2.2 Diesel i en Primera og der var den rimelig lækker med sine

Nu den jeg har kig på har "kun" 114 hk men næsten det samme i moment 270 mod
305 mener jeg det er.

Hilsen Jørgen

Fra : Martin P.

Dato : 23-11-04 18:06

> Nu den jeg har kig på har "kun" 114 hk men næsten det samme i moment 270
> mod 305 mener jeg det er.

Okay. Well det er samme maskine, jeg tror bare at den i Xtrail har mindre
intercooler og anden motorstyring.

- Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-11-04 00:24

Jørgen L. telepaterede følgende til sin PC:
> Hej Gruppe, nu har jeg kig på en ny (brugt) Nissan X-trail 2,2 Sport
> van, er de noget som i vil bemærke om sådan en.

Nissan plejer at lave gode 4x4, og jeg ikke ikke hørt andet ang. X-trail.

--
Mvh. Morten Fruergaard