Antenne...
Fra : Michael

Dato : 22-11-04 23:37

nogle svin valgte for nogle år siden at knække min antenne, så nu vil
jeg købe en ny. Så jeg vil lige høre om der er nogen forskel på en
almindelig folde ud en, eller en fiberantenne.

MVH. Michael Kristesnen.

Fra : Gismo

Dato : 22-11-04 23:43

Michael wrote:
> [...]
> jeg købe en ny. Så jeg vil lige høre om der er nogen forskel på en
> almindelig folde ud en, eller en fiberantenne.

Ikke synderligt, hvis det er modtage kvaliteten du tænker på,
men du var godt nok lang tid om at spare op til en ny.

Gismo.

Fra : LL

Dato : 23-11-04 08:20

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke synderligt, hvis det er modtage kvaliteten du tænker på,
> men du var godt nok lang tid om at spare op til en ny.

LOL

Fra : Michael

Dato : 23-11-04 10:19

> Ikke synderligt, hvis det er modtage kvaliteten du tænker på,
> men du var godt nok lang tid om at spare op til en ny.
>
> Gismo.

30 kr er mange penge

Det er egentlig fordi at radion der saf i kun havde bånd, og radio.
Det var en af de helt gamle. I foråret var der så nogle %&#¤%#)¤)% der
brød ind i bilen og stjal min automatiske p-skive, og radioen til en
værdi af cirka 5 kr. Det eneste som kan glæde mig er da at de er
blevet fuldstændig til grin hvis de har vist deres udbytte til nogen.

Michael.

Fra : Elbarto

Dato : 23-11-04 18:58

"Michael" <sutmichaels@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg købe en ny. Så jeg vil lige høre om der er nogen forskel på en
> almindelig folde ud en, eller en fiberantenne.

Umiddelbart er det ikke det antenne er lavet af der giver godt signal men
derimod dens længde der betyder noget og dermed ikke sagt at jo længere jo
bedere .. Yderlige forklaring på det vil jeg ikke komme ind på her Spørg
istedet i dk.fritid.hamradio der sidder gutterne der har 100% styr på det

MEN jeg ville selv vælge gummi/fiber antennen da den ikke er så faens nem
at knække næste gang
Eller en der selv køre op og ned

Elbarto
OZ3BTO