Har du en Audi 80 fra 88 ?? - Hvor langt p~
Fra : PNT

Dato : 22-11-04 09:01

Pft.

Mvh. Pierre

Fra : Aksel

Dato : 22-11-04 09:42

Det er ikke hensigtsmæssigt at skrive hele spørgsmålet i headeren

Fra : Henning

Dato : 22-11-04 12:23

On Mon, 22 Nov 2004 09:42:10 +0100, "Aksel"
<akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> wrote:

>Det er ikke hensigtsmæssigt at skrive hele spørgsmålet i headeren

Øh nej - og hvad vil du med spørgsmålet?

Fra : Vegetaren

Dato : 22-11-04 13:23

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Øh nej - og hvad vil du med spørgsmålet?

sikkert vide hvor de kører på literen for at sammenligne med hans egen

Fra : PNT

Dato : 22-11-04 15:03

ja - undskyld, det gik lidt stærkt her til formiddag....

det er en 1,8 E motor (DZ)

Fra : sst@io.dk

Dato : 22-11-04 16:03

It seems PNT wrote:
> ja - undskyld, det gik lidt stærkt her til formiddag....
>
> det er en 1,8 E motor (DZ)

Min Audi 90 2.0E (PS) kører 12.5 km/l ved blandet kørsel.

Fra : sst@io.dk

Dato : 22-11-04 16:38

It seems sst@io.dk wrote:

> Min Audi 90 2.0E (PS)

... som er '88-model.

Fra : PNT

Dato : 22-11-04 16:45

ok - det lyder interessent !
det skulle min også efter fabriksangivelsen, men den kører vist ikke meget
over 7-8 km/l og det er lidt for lidt for ikke at sige meget for lidt !

jeg har lige fået den og jeg lagde ud med at skifte luftfiltret, men jeg må
vist også kigge på lidt andre ting.
jeg håber/tror det vil hjælpe med frisk olie og filter + nye tændrør og evt.
nye tændkabler.

mon ikke det kan hjælpe den lidt på vej til at køre længere på literen ?
nogen kloge hoveder her ?

pft.
Mvh. Pierre

Fra : Aksel

Dato : 22-11-04 18:13

"PNT" <pnt@"fjernmig"adr.dk> skrev i en meddelelse
> Pft.
>
> Mvh. Pierre

Jeg har ikke erfaring med Audi 80, men en Audi 100 1,8 fra -86 kan gå ca. 13
km/l ved blandet kørsel, og over 15 på motorvej med 130 km i gennemsnit.

Audi 80 bruger vistnok lidt mere fordi den ikke er helt så aerodynamisk.

Hilsen Aksel