Storm P Honda reklame
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 21-11-04 23:23

Hej. Er der nogen der ved hvor man kan hente den der Storm P agtige Honda
reklame, i en lidt stor format? Jeg havde den engang i en god opløsning, men
nu kan jeg kun finde den i lille format

Mvh Martin sjøstrand

Fra : Aksel

Dato : 22-11-04 09:53

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> reklame, i en lidt stor format? Jeg havde den engang i en god opløsning,
> men nu kan jeg kun finde den i lille format

http://multimedia.honda-eu.com/accord/

http://194.29.64.17/thecog/movie.html

De er også i lille format, men opløsningen er ret god.

Du ved vel at filmen er rigtig og optaget i en optagelse? ikke animation

Hilsen Aksel

Fra : PNT

Dato : 22-11-04 10:27

Wauv - cool reklame !

Fra : E. Jensen

Dato : 22-11-04 13:17

> Du ved vel at filmen er rigtig og optaget i en optagelse? ikke animation

Yeah, right! :p

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 22-11-04 14:04

E. Jensen wrote:

> Yeah, right! :p

Hmm - var der noget i Aksels udsagn du ikke forstod?

Filmen *er* optaget i en køre - der findes en film der viser arbejds-
processen - mener det er noget med 600 forsøg man måtte gøre før den
gik hjem.

/Jakob

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 22-11-04 14:11

> Filmen *er* optaget i en køre

Næsten, men ikke helt rigtigt. Den er optaget i 2 køre. De var nødt til at
splejse filmen sammen et enkelt sted, da rummet ikke var stort nok til hele
opstillingen

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Rasmus

Dato : 23-11-04 13:07

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@nybro.dk> wrote in

> Næsten, men ikke helt rigtigt. Den er optaget i 2 køre. De var nødt
> til at splejse filmen sammen et enkelt sted, da rummet ikke var stort
> nok til hele opstillingen
>
> Mvh Martin Sjøstrand

ergo så lyver de os lige op i hoved, i filmen om selve optagelsen ??
Hvis man laver noget så extremt krævende, mon man så ikke finder en
lagerhal som er stor nok ??

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 23-11-04 14:37

> ergo så lyver de os lige op i hoved, i filmen om selve optagelsen ??
> Hvis man laver noget så extremt krævende, mon man så ikke finder en
> lagerhal som er stor nok ??

Det var i hvert fald hvad der stod i avisen. Grunden til at jeg kom til at
tænke på denne film, var nemlig at der var en lille historie om den, tror
det var i Urban, for et par dage siden. De skrev at de var nødt til at dele
den i 2.
Nu er det nok ikke så svært at finde en stor lagerhal, men hvis man kigger
på det gulv, ligner det da også trægulv, og ikke et gulv fra en lagerhal

Men jeg skal ikke kunne sige det 100%, da jeg ikke var tilstede, men bare
har læst om det

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Rasmus

Dato : 23-11-04 13:08

"E. Jensen" <ebbehoegjensen@hotmail.com> wrote in news:41a1d8d9$0$171
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Yeah, right! :p

Det er rigtigt nok, den er lavet i en lange scene !! Hjulende som ruller op
ad, har monteren vægtklodser indevendigt i dækket, så man på den måde
flytter tyngtepunktet !!