Fartpilot til Opel Zafira 2.0 DTI
Fra : Lars ?land Hansen

Dato : 21-11-04 17:16

Hej i Gruppen

Jeg er den lykkelige ejer af en Opel Zafira 2.0 DTI fra 2003, men der
mangler lidt for at gøre mig rigtig glad for den.
Alt i alt er det nok den mest behagelige rejsevogn jeg nogensinde har
haft, og med 60.000-70.000 kilometer om året betyder det en del.
Men med alle de kilometer på de danske veje ville en fartpilot jo være
sagen.
Jeg har lige en uge haft en Skoda Octavia 1.9 TDI med 140 heste under
hjelmen og fartpilot. Nu tør jeg dårligt sætte mig bag rattet i
Zafira´en igen, for jeg ved hvor iriteret jeg bliver over ikke at have
fartpilot. Den er simpelthen guds gave til folket.
Jeg har ladet mig fortælle at det eneste der skal til i min Zafira er
en anden afviserarm til ca. 500 kroner, og så lige at få aktiveret
fartpilotdelen af softwaren.
Er det virkeligt sandt, og hvor på Sjælland får jeg så gjort det?????
Opel i Taastrup vil ikke have med det at gøre, medmindre at jeg smider
de 5000 kroner som det koster som ekstraudstyr.......
Hjæææælp mig, for jeg kommer virkelig til at savne den...

Med venlig hilsen
Lars Øland Hansen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 21-11-04 18:26

21 Nov 2004 08:15:52 -0800, skrev Lars ?land Hansen, på 22 linier, i
<340389d9.0411210815.2ca1f8bf@posting.google.com>, :

> [...]
>de 5000 kroner som det koster som ekstraudstyr.......
>Hjæææælp mig, for jeg kommer virkelig til at savne den...

Det er slet ikke sikkert den skal aktiviters.
Men 500 lyder ikke helt forkert.
Min gamle Vectra DTI fik jeg Armen i Egå (Aarhus) og hvis den skulle
aktiviters ville det kun koste en hund extra.
Det skulle den ikke.

Det tager kun 10 min og skifte den.

--
MVH Karsten