Montering af træk på Suzuki Ignis
Fra : Nielsen

Dato : 21-11-04 11:25

Hejsa NG

Hvem har prøvet at sætte træk på en Suzuki Ignis.
Min kære fader er ved at købe en, og syntes at det lyder voldsomt at de skal
have ca. 2500,- for monteringen af træk+ledningsnet.
Jeg ved godt at der på nogle biler skal bores 100 huller, men der jo også
nogle hvor alt er klart fra fabrikken.

vh Jan

Fra : Chr

Dato : 21-11-04 16:33

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal have ca. 2500,- for monteringen af træk+ledningsnet.
> Jeg ved godt at der på nogle biler skal bores 100 huller, men der jo også

Men han betaler vel gladeligt kr 3000,- for 'levering' af bilen ....

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-04 16:45

"Chr" <ask@formail.dk> skrev i en meddelelse

> "Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse

> Men han betaler vel gladeligt kr 3000,- for 'levering' af bilen ....

Klart nok, den er jo også tanket op osv. når den bliver "leveret" ved døren.

--
Tom

Fra : Nielsen

Dato : 21-11-04 16:51

"Chr" <ask@formail.dk> skrev i en meddelelse

> "Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse

> Men han betaler vel gladeligt kr 3000,- for 'levering' af bilen ....

Ja, det bliver han vel nødtil, og ja, han betaler også gladeligt 180% i
afgift.
Læs venligst spørgsmål.

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-11-04 09:40

Nielsen wrote:
> [...]
> Jeg ved godt at der på nogle biler skal bores 100 huller, men der jo
> også nogle hvor alt er klart fra fabrikken.

Tjah - det kan vel gøres uoriginalt, men det vil nok også påvirke
gensalgsværdien. Jeg ville nok prøve at presse forhandleren, hvis ikke
prisen er forhandlet allerede.

De 2500,- er alene for montering - trækket kommer oveni, ikke? Hvis det er
incl. træk er prisen i orden IMHO.

--
vh
Torben

Fra : Nielsen

Dato : 23-11-04 15:35

> [...]
> prisen er forhandlet allerede.
>
> De 2500,- er alene for montering - trækket kommer oveni, ikke? Hvis det er

De 2500,- er kun for montering, trækket alene koster ca. 1500.- så det er
ikke så slemt.
Han har nu snakket med flere forhandler, og deres listepriser ligger langt
fra hinanden, så nu skal vi lige regne på hvem der skal have handlen.
Forhandler A vil give 10000,- for den gamle bil, hvor forhandler B vil give
13000,- men bytte prisen er den samme??
Der skal lavet det samme ved begge biler.
Træk
Undervognbehandling
Metellak
Sidelister