Erfaringer med disse forhandlere
Fra : NikonPro.dk

Dato : 20-11-04 20:41

Er der nogle af jer som har såvel gode eller dårlige erfaringer med disse
forhandlere, for desværre ligger de langt fra mig og jeg kender ingen som
har handlet der, men de har biler som jeg kunne være interesseret i.

http://www.autoimport.dk/biler/salgsbiler/ Gørløse Autoimport

HJ biler Strøby (har ikke kunnet finde direkte hjemmeside)

Hove biler i Sindal http://www.hove-biler.dk/

Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 20-11-04 20:54

In article <419f9ddc$0$11632$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
   "NikonPro.dk" <mail"FJERN-DETTE"@NikonPro.dk> writes:

> [...]
> forhandlere, for desværre ligger de langt fra mig og jeg kender ingen som
> har handlet der, men de har biler som jeg kunne være interesseret i.

Her købt een bil og masser af reservedele hos dem.
Aldrig nogen problemer og altid meget hjælpsomme.

Min morbror har købt sin bil der og får lavet al service hos dem.
Aldrig nogen problemer.

mvh,
Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 20-11-04 21:10

Bjarne wrote:

> [...]
> Aldrig nogen problemer og altid meget hjælpsomme.
>
> Min morbror har købt sin bil der og får lavet al service hos dem.

Det lyder godt, for jeg bor i Vestjylland og har skrevet til dem om en vogn,
jeg er meget interesseret i hos dem, og der er jo noget af en vej at køre,
hvis det ville være forgæves. Jeg vil med din anbefaling nu glæde mig til at
høre fra dem

Bjarne

Fra : \(USA\) Brian Mark M~

Dato : 21-11-04 00:45

> http://www.autoimport.dk/biler/salgsbiler/ Gørløse Autoimport

Har ogsA kun h0rt gode ting om g0rl0se - han er ret hArd til Mercedes..

Mvh.
B. Madsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-11-04 08:53

NikonPro.dk" <mail"FJERN-DETTE telepaterede følgende til sin PC:
> Hove biler i Sindal http://www.hove-biler.dk/

Han er kendt for at sælge 4x4 og andre special biler. Har aldrig hørt noget
negativt.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : NikonPro.dk

Dato : 21-11-04 10:08

meddelelse news:41a0494d$0$33731$14726298@news.sunsite.dk...
> NikonPro.dk" <mail"FJERN-DETTE telepaterede følgende til sin PC:
>
> Han er kendt for at sælge 4x4 og andre special biler. Har aldrig hørt
> noget negativt.
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
> Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/

Tak til både Brian og Morten
Det er dejligt når man hører kun godt om forhandlere, som man måske skal
købe hos.

Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 21-11-04 16:32

Jeg har lige en forhandler mere som jeg gerne vil høre om I har kommentarer
til:

LW Biler i Stenløse www.lwbiler.dk

Bjarne