Stempelringserfaringer?
Fra : John Sahl

Dato : 20-11-04 00:48

http://www.totalseal.com/html/rings/gapless/index.htm

Er der nogen der har lidt meninger, eller måske endda
erfaringer, for eller imod disse stempelringe?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Torben E

Dato : 20-11-04 08:48

> http://www.totalseal.com/html/rings/gapless/index.htm
>
> Er der nogen der har lidt meninger, eller måske endda
> erfaringer, for eller imod disse stempelringe?

Ingen erfaringer her, men dengang jeg hvade Chevellen var
der mange der brugte dem, i US kredse er de vist enige om
de er ok, også med gas, så mon ikke de kan klare lidt tryk
også

Er de dyre til fiat´en ?

Torben E

Fra : John Sahl

Dato : 20-11-04 09:32

Torben E wrote:
> [...]
> der mange der brugte dem, i US kredse er de vist enige om
> de er ok, også med gas, så mon ikke de kan klare lidt tryk

De eneste priser jeg har kunnet finde har været 140-170$
for et sæt med 8 til V8 maskiner... Hvilket jo slet ikke
afskrækker på nogen måde.

Jeg har dog gang i at undersøge priser i blandt andet England.
Der er ikke nogen dansk forhandler.