Køb af bil til under 20.000 kr.
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 19-11-04 14:50

Hej

Da min Toyota Corolla fra 86 som har været mig tro de sidste 8,5 år, er
klar til at blive udskriftet, er jeg ved at kigge på en anden.

Jeg har funden nogle mærker som passer ind i mit budget, og det er
selfølgelig igen en Toyota Corolla, men der er jo også andre
mærker/modeller, f.eks. jeg har også set at Peuguot 405 og Citroen ZX også
kan fåes til under 20.000 kr.

Da jeg ikke kender de 2 sidst nævnete vil jeg lige høre andre som ved
hvordan de er bla. om de er dyre i drift.

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Claus

Dato : 19-11-04 22:10

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Da jeg ikke kender de 2 sidst nævnete vil jeg lige høre andre som ved
> hvordan de er bla. om de er dyre i drift.

Kan vart anbefale citroen zx ...kører en 94ér 1,4 i, ingen usædvanlige
udgifter og ikke dyr i alm sliddele.....har aldrig måtte ofre andet på den!

Kan varmt anbefales!

Vh claus

Fra : \(USA\) Brian Mark M~

Dato : 20-11-04 03:02

> [...]
>
> Da jeg ikke kender de 2 sidst nævnete vil jeg lige høre andre som ved
> hvordan de er bla. om de er dyre i drift.

Jeg har selv haft 405'eren og havde mange problemer med den. Et godt rAd jeg
fik var ikke at k0be 405'er der havde gAet mere end 200.000km - da der kan
vAre mange udgifter pA sliddele. Et andet problem er rust - Argang 88-89 er
der mange af - og mange med rust i undervognen. Hvis du alligevel
finder/falder for en 405'er kan jeg komme med en god liste over ting du skal
vAre opmArksom pA..

Mvh.
B. Madsen @40.000km i hvid Peugeot 405 1.9GR
http://mercedes.hjem.orangenet.dk