manual til Citroen XM
Fra : Hans H Jakobsen

Dato : 18-11-04 22:51

Er der nogen der kan hjælpe mig med en original værkstedmanual enten
som bog eller på pdf format til min Citroen XM 2.0L fra 1993? Jeg
mangler bla en oversigt over ledningsnettet, placeringen af
ledningssamlinger samt de forskellige relæers placering i motorrummet.
Jeg har Haynes Workshop manual, men den er ret overfladisk på flere
punkter.

Mvh Hans

Fra : Jens

Dato : 19-11-04 09:55

Hans H Jakobsen wrote:
> [...]
> ledningssamlinger samt de forskellige relæers placering i motorrummet.
> Jeg har Haynes Workshop manual, men den er ret overfladisk på flere

http://ktl.mine.nu/Citroen/XM/XM-Manual/xm-manual.html

VH Jens

Fra : Leif Nielsen

Dato : 19-11-04 12:53

Hej Hans.

Du kan kigge på citroenakuten på adressen:

www.citroen.nu

Her kan du finde store mængder information og få svar på relevante spørgsmål.

Med venlig hilsen

Leif nielsen
citroen XM 2,1 TDI st.car 1992
Se billeder på www.hi-speed.dk