Horizon MP3 bilradio
Fra : Janus

Dato : 17-11-04 22:47

Subj. blev set i bilkas reklame til 499kr er der nogen der ved hvor mange
watt den er på?

mvh Janus

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-11-04 00:13

Janus skrev:

> Subj. blev set i bilkas reklame til 499kr er der nogen der ved hvor
> mange watt den er på?

Omkring 4x12-15 stykker hvis du er heldig.

Det gælder alle bilradioer uanset mærke stort set.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Janus

Dato : 18-11-04 03:15

> Omkring 4x12-15 stykker hvis du er heldig.
>
> Det gælder alle bilradioer uanset mærke stort set.

Ja øhhh det ved jeg sq ikke tit så skriver de noget med 4 x 25W og så op
til 50W går ud fra at der er forskel eftersom de er dyrere.

Janus

Fra : Basil

Dato : 18-11-04 05:57

Janus wrote:

> Ja øhhh det ved jeg sq ikke tit så skriver de noget med 4 x 25W og så op
> til 50W går ud fra at der er forskel eftersom de er dyrere.
>
> Janus

Du skal ikke tro på alt hvad du læser, specielt ikke wattangivelser på
bilstereo.
Watt er heller ikke vigtigt, men hvordan spiller anlægget og hvordan er
funktionaliteten, det er vigtigere.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 07:04

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> Du skal ikke tro på alt hvad du læser, specielt ikke wattangivelser på
> bilstereo.

Det er alt efter målemetoden, og nogengange kan de "#¤§ finde på at +'se
kanalerne, 12W+12W=24W- som der så bliver skrevet på æsken,klistermærkerne
;).

> Watt er heller ikke vigtigt, men hvordan spiller anlægget og hvordan er
> funktionaliteten, det er vigtigere.

Right, knap-o'logien, layoutet på displayet, er det vigtigste, så man ikke
skal fjumre for meget.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-11-04 10:14

Janus skrev:

> Ja øhhh det ved jeg sq ikke

Nej men det ved jeg

> tit så skriver de noget med 4 x 25W og så
> op til 50W går ud fra at der er forskel eftersom de er dyrere.

Der er ikke den store forskel, måske nogle få watt.

Det er reklame watt det hele!