Utæt toppakning eller revnet topstykke?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-11-04 16:33

Findes der et "mirakelmiddel" som kan hældes i kølervæsken, så det kan holde
nødtørftigt? Det er til en dieselbil, og skal bare kunne holde 1000 - 2000
km. Ved godt det ikke er en super løsning, men det er nødvendigt lige nu.

--
MVH Thomas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 17-11-04 16:39

> [...]
> kan holde nødtørftigt? Det er til en dieselbil, og skal bare kunne
> holde 1000 - 2000 km. Ved godt det ikke er en super løsning, men det

Du kan bare køre med kølervæske i bag og så efterfylde når den er ved at
være på et lavt niveau. Det afhænger selvfølgelig af hvor meget vand den
bruger.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-11-04 17:57

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du kan bare køre med kølervæske i bag og så efterfylde når den er ved at
> være på et lavt niveau. Det afhænger selvfølgelig af hvor meget vand den
> bruger.

Jeg lurede på om der findes noget ligesom kølertætner som kunne bruges?

MVH

Thomas

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 17-11-04 19:13

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote in message
> [...]
> km. Ved godt det ikke er en super løsning, men det er nødvendigt lige nu.

Jeg har flere gange "lappet" utætte toppakkninger/topstykker med kølertætner
på ældre biler, hvor man ikke vil ofre en reperation.

Nogle biler har kørt i flere år uden at bruge vand efter en kur. Er
utætheden for stor kan det dog ikke urette mirakler.

Hilsen Ole Frederiksen

Fra : Ole Hansen

Dato : 18-11-04 12:21

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> writes:

> [...]
> km. Ved godt det ikke er en super løsning, men det er nødvendigt lige nu.

Jeg har haft held med "Bar's Leak"...

--
Ole Hansen