Radiokode til Xantia
Fra : Peter

Dato : 17-11-04 11:25

Hej

Hvordan og hvor får jeg en kode til min org. radio i bilen?

Sælgeren (en Citroen-forhandler) har den angiveligt ikke.

På forhånd tak.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 11:30

On Wed, 17 Nov 2004 11:25:29 +0100, "Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk>
wrote:

>Hej
>
>Hvordan og hvor får jeg en kode til min org. radio i bilen?
>
>Sælgeren (en Citroen-forhandler) har den angiveligt ikke.

Da jeg havde problemet med Saxo'en, måtte jeg ringe til den
forhandler, der havde solgt bilen som ny og oplyse det
registreringsnummer, den fik på det tidspunkt. Det skulle gerne fremgå
af enten servicebogen eller instruktionsbogen. Så tog det den flinke
dame hos Citroen Hillerød ca. 15 sek at oplyse mig koden.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Peter

Dato : 17-11-04 15:07

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> af enten servicebogen eller instruktionsbogen. Så tog det den flinke
> dame hos Citroen Hillerød ca. 15 sek at oplyse mig koden.

Tak - det vil jeg så prøve.

Lidt mail-korrespondance med sælgeren har ikke hjulpet. Et telefonopkald
hjalp lidt - nu må jeg som koden er noteret på radioen (?) eller i bilen.

Ellers koster det skam 250 kr. at få koden.

Jeg mener min sælger ikke har givet mig alle informationer så den får de lov
til at æde gør de.

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 15:11

On Wed, 17 Nov 2004 15:06:36 +0100, "Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk>
wrote:

> [...]
>
>Ellers koster det skam 250 kr. at få koden.
>
>Jeg mener min sælger ikke har givet mig alle informationer så den får de lov

Ja, jeg tror ikke der kan herske tvivl om, at hvis du skal betale for
at få fat i koden er der tale om en mangel ved bilen. Men det ved
jurister jo alt om
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Peter

Dato : 17-11-04 15:19

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

[klip]

> Ja, jeg tror ikke der kan herske tvivl om, at hvis du skal betale for
> at få fat i koden er der tale om en mangel ved bilen. Men det ved
> jurister jo alt om

Men nok en juridisk bagatel :-|

/Peter

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 17-11-04 15:29

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> <Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Men nok en juridisk bagatel :-|
>
> /Peter

burde vel oxo være sælger der lavede fodarbejdet i den sag
--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Peter

Dato : 17-11-04 16:21

".(5750)giller" <cgmr@roen(remove)have.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> burde vel oxo være sælger der lavede fodarbejdet i den sag

Ja da - ingen tvivl om det.

/Peter

Fra : Uffe Ravn

Dato : 17-11-04 11:30

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev

> Hvordan og hvor får jeg en kode til min org. radio i bilen?
>
> Sælgeren (en Citroen-forhandler) har den angiveligt ikke.

Find ud af hvem der oprindelig har solgt den, de fleste værksteder skriver
radiocoden på salgsfakturaen.

Mvh.

Fra : Peter

Dato : 18-11-04 20:24

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

Nå - lige en update.

Fik kontakt til den oprindelige sælger af potten. Fin service der - efter
lidt søgning først på reg.nr. og derefter på stelnummer blev min potte
fundet. Jeg fik koden til radioen, men også den manglende kode til nøglen.

Gutten i telefonen kunne huske den tidligere ejer og sagde det var en fin
bil jeg havde fået fat i.

Der findes altså service derude....

/Peter

--