Sådan behandler man en bil ;-)
Fra : John Sahl

Dato : 17-11-04 10:54

Fra : Torben Madsen

Dato : 17-11-04 11:05

news:cnf70p$lbd$1@news.cybercity.dk...
> http://www.abum.com/?show_media=2484
>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det

Ja, det er sgu da en mand som kender sin bil..... - En fornøjelse at se.

mvh
Torben Madsen

Fra : Elbarto

Dato : 17-11-04 11:15

> http://www.abum.com/?show_media=2484
>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det

Vildere
Hvist ikke første gang han smider rundt med den
Og 100% han finder en ledig p plads ved bilka fredag efter middag

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 11:54

> http://www.abum.com/?show_media=2484

He-he...

Forestil dig en fyr, der suser sådan rundt og leder efter en parkeringsplads
foran det lokale storcenter. Jeg tror nok, det kunne få folk til at stoppe
op med poserne i hånden )

Det ser ud til, at der er pillet ved bremsesystemet - og måske gearet - så
den er mere velegnet til det akrobatiske formål.

Er der det..?

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Elbarto

Dato : 17-11-04 13:11

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det ser ud til, at der er pillet ved bremsesystemet - og måske gearet - så
> den er mere velegnet til det akrobatiske formål.

Nix de er bare trimmet meget op .. du kan se den bremser skiftevis for og
bag når den bremser i bag bruger han hånden (håndbremse eller nedgeare)
gearkassen er nok noget meget snæver noget men kort vandring

Grunden til han tumler den på den måde skyldes nok vægten tror ikk den
vejer så frygtelig meget

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-11-04 12:35

Har også lige nydt det......20 gange ca. )))

Mvh
Søren - Xantia HDi W/E (WeekEnd) og Pug 309 W/E (WifeEdition)

Fra : Mikael Andresen

Dato : 17-11-04 16:50

samme gut laver noget sjov med en gammel mini og an anden engelsk vogn.. i
mini'en ligger han bla og laver cirkler rundt omd et ene forhjul så de er
lidt pillede bilerne..

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 18-11-04 10:35

Mikael Andresen wrote:
> samme gut laver noget sjov med en gammel mini og an anden engelsk vogn..
> mini'en ligger han bla og laver cirkler rundt omd et ene forhjul så de er
> lidt pillede bilerne..

Det ser skidegodt ud (hvis det altså er den hvor minien står på snuden til
sidst)

/Jakob