Powerpoint og eksterne filer
Fra : ThomasT

Dato : 01-12-04 14:40

Jeg er igang med at lave en database for et svejseprojekt vi laver.
Jeg bruger PP for det kender jeg.
Jeg har det problem, at når jeg henviser til en fil på harddisken, i
præsentationen f.eks. c:\dokumenter\rapport.doc i pp. og derefter
flytter databasen over på en cd, så henvises der jo stadigt til mit
c:\dokumenter\rapport.doc, også selvom cd kommer over i en anden pc,
og det går jo ikke.

Er der bogen der har en plan for hvordan jeg kan gøre det så jeg får
alle oplysningerne med på cd'en, så den kan spille i alle pc'er?

Thomas Thomsen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-12-04 23:30

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der bogen der har en plan for hvordan jeg kan gøre det så jeg får
> alle oplysningerne med på cd'en, så den kan spille i alle pc'er?

Læg alle filer i samme folder som din PP præsentation inden du linker til
dem. Flyt hele folderen, inklusive linkede filer til din CD. Det burde løse
problemet. Af og til er det ikke nok, og så er du simpelhen nødt til at
gendanne, den aktuelle sti på den pc, du flytter præsentationen til, med
alle de linkede filer i de rigtige placeringer.

Jan