Swedol for , imod ?`
Fra : Drazen Horvat

Dato : 18-05-01 09:00

Hej NG.

Jeg læste i et gammelt Touring Nyt et læserindlæg hvor
Swedol og PFTE blev beskrevet. Umiddelbart tænkte jeg GENIALT.

Og så vidt jeg kan se vil alle maskiner da kunne trænge til sådan en
behandling.

Er der nogen med erfaringer vedrørende Swedol eller andre mirakelmidler ?
Og hvor lang tid virker " det " ?

Mvh. Drazen

GSXR750
CB650

--
Posted from [192.38.9.167]

Fra : Sand

Dato : 18-05-01 09:11

"Drazen Horvat" <drazen.horvat@zucotto.com> wrote in message
Er der nogen med erfaringer vedrørende Swedol eller andre mirakelmidler
?
Swedol - Nej!

Danskvand - Ja!

Mvh. Sand
|| Bol d'Or ||

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 18-05-01 11:29

hmm.. nu ser jeg en anden svarede danskvand...han har vist ikke fattet hvad
du skal bruge Swedol til (det er IKKE Redex)

Jeg brugte Swedol på min gamle NSU....mange...rigtigt mange mislyde
forsvandt...og gearkassen blev også lettere at skifte gear i...

kan kun anbefale det

MEN jeg har hørt en grum historie at efter 15000 så bliver PTFEen til en
meget hård plastik der kun ødelægger....dette har jeg lidt svært ved at tro
på (også da jeg har skrevet projekt om netop PTFE)...men hvem ved måske er
det et andet stof...

MEN so far...no trouble...only good sides

Daniel

Fra : Janus

Dato : 18-05-01 11:58

Er Swedol beregnet til våde koblinger? Man kunne forestille sig den
reducerede frictionen betydeligt?

Janus

Drazen Horvat <drazen.horvat@zucotto.com> skrev i en

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 18-05-01 14:12

PS ;: min NSU var med tørkobing......(henv. til mit svar)

Daniel

Fra : Armand

Dato : 18-05-01 14:46

Janus <janusz@kampsax.dtu.dk> skrev i en
> Er Swedol beregnet til våde koblinger? Man kunne forestille sig den
> reducerede frictionen betydeligt?

Jup!

Hvis den skulle virke så godt som oplyst, skulle den ikke kunne bruges i
forbindelse med "våde" koblinger :-/

--
Armand.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 19-05-01 11:39

Swedoll ...

Jeg har hørt at Swedoll ikke er beregnet til nyere motor, jeg ville ha brugt
det til min nye motor ved hver oile skift for at få "gammel" oile ud af
hjørnerne i motoren... Tør man ... eller skal man bare skifte oile uden
Swedoll ?

Niels Rene
Gsx600F 2000´ner motor