HEY ! 45'er folk.....
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 18-05-01 08:48

den her gruppe hedder dk.fritid.motorcykel.....altså motorcykler...ikke små
plastiks knallerter....det er der faktisk også en gruppe for...

lad os komme tilbage til snakken om MC....den finder jeg en del mere
intressant OG hvis man absolut skal være MC-wannabe så behøves man ikke
komme og stor-forsvare sit lille helvedes-dyr.

MVH
Daniel
k-750...som begger er pænt trætte af at høre på "ja, men JEG opføre mig
ordentligt på 45" da vi alligevel aldrig med JEG...kun DE ANDRE.

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 18-05-01 08:56

"Daniel Nielsen" <d992157@student.dtu.dk> skrev
> den her gruppe hedder dk.fritid.motorcykel.....altså
motorcykler...ikke små
> plastiks knallerter....det er der faktisk også en gruppe for...

Ja, men hvad hjælper det, når folk krydsposter til begge ng'er?

Susanne

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 18-05-01 11:26

det er jo det...det skal de stoppe med...og VI bør lade være med at snakke
med disse mennesker...ignore dem som vi ignorere dem der poster links til
porno-sites

Daniel

Fra : Ole Mogensen

Dato : 18-05-01 14:43

Daniel Nielsen wrote:

> [...]
> med disse mennesker...ignore dem som vi ignorere dem der poster links til

Rofl , du kan da bare ignorere de tråde du ikke ønsker at læse.

Ole Mogensen

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 19-05-01 00:21

korrekt...men damn de er irriterende...for de poster jo ikke kun i denne ene
tråd...når først de forvilder sig ind på vores marker så blander de sig i
alt muligt andet...som de jo ik har forstand på ;)

Daniel

Fra : Jens U

Dato : 19-05-01 13:55

Daniel Nielsen skrev i meddelelsen <9e4av6$st2$1@eising.k-net.dk>...
> [...]
>tråd...når først de forvilder sig ind på vores marker så blander de sig i
>alt muligt andet...som de jo ik har forstand på ;)

Forstår jeg dig korrekt, så_skal_man have en_mc_for at være aktiv i d.f.m ?

Er det ikke lige at stramme den lige lovligt meget

og det kunne jo være at de så lyset, når de nu forvilder sig her ind.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Armand

Dato : 20-05-01 22:32

Jens U <reveredk@studmc.dkX> skrev i en

> Forstår jeg dig korrekt, så_skal_man have en_mc_for at være aktiv i
> d.f.m ?
> Er det ikke lige at stramme den lige lovligt meget

JO!

--
Armand (endelig på to hjul igen, efter 2 år på gruppen uden!)

Fra : Jens U

Dato : 21-05-01 18:50

Armand skrev ...
>Jens U ...

>JO!
>
>--
>Armand (endelig på to hjul igen, efter 2 år på gruppen uden!)

Og så på Honda

Fra : Armand

Dato : 22-05-01 18:04

> Armand skrev ...

> Og så på Honda

Jup!
En ½ 900'er med seks-ventilet topstykke

--
Armand.

Fra : Rune Larsen

Dato : 22-05-01 22:28

> En ½ 900'er med seks-ventilet topstykke

Skal jeg osse til at skrive ½ YZR500, uden ventiler i topstykket?
/Rune

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-05-01 22:46

Rune Larsen wrote:

> Skal jeg osse til at skrive ½ YZR500, uden ventiler i topstykket?
> /Rune

Hehe, og jeg har en kvart GSXR1000'er
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 23-05-01 22:40

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Hehe, og jeg har en kvart GSXR1000'er

Nope!
¼ GSXR 1000 har 250ccm og én cylinder!

--
Armand (med 450 kubik og to cylindre - desværre er ydelsen kun ca. 1/3)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 13:56

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Nope!
> ¼ GSXR 1000 har 250ccm og én cylinder!

Nåja Dvs. en GN2½'er

Fra : John Joe

Dato : 18-05-01 16:10

"Daniel Nielsen" <d992157@student.dtu.dk> wrote in message
> [...]
> k-750...som begger er pænt trætte af at høre på "ja, men JEG opføre mig
> ordentligt på 45" da vi alligevel aldrig med JEG...kun DE ANDRE.

Der er bare det at der findes motorcykle(r) der er registreret som
45scootere:
http://www.45scooter.dk/scootere/aprilia/rs50.htm

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 19-05-01 00:22

ØØØHHH:...OG ?????

Daniel

Fra : John Joe

Dato : 19-05-01 10:10

> ØØØHHH:...OG ?????

Så passer denne nyhedsgruppe bedst.

Der er jo ikke nogen der hedder dk.fritid.45scooter. Man kunne evt. prøve at
se om en sådan kan blive oprettet.

Fra : Allan jørgensen

Dato : 19-05-01 10:34

John Joe <noemailaddress@anydomain.fantasyland> skrev i en
> "Daniel Nielsen" <d992157@student.dtu.dk> wrote in message
> Så passer denne nyhedsgruppe bedst.

alt under 80 kubik er en knallert
så de hører til under dk.fritid.knallert

Allan(fzr600us)som ikke kunne drømme om at køre på en knallert.

Fra : Jens U

Dato : 19-05-01 13:44

Allan jørgensen skrev ...

>Allan(fzr600us)som ikke kunne drømme om at køre på en knallert.

Men du har vel selv gjort det engang

Enhver HD-driver er da også startet på en Japser engang

Fra : Allan jørgensen

Dato : 19-05-01 23:46

> Allan jørgensen skrev ...

> Men du har vel selv gjort det engang

nope , hvorfor køre 30 km/t på knallert når du kunne køre +40 km/t på cykel

Allan(fzr600us)som aldrig har haft en knallert, da det var langt billigere
at køre på cykel

Fra : John Joe

Dato : 19-05-01 22:29

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@get2net.dk> wrote in message
> John Joe <noemailaddress@anydomain.fantasyland> skrev i en
>
> alt under 80 kubik er en knallert
> så de hører til under dk.fritid.knallert
>
> Allan(fzr600us)som ikke kunne drømme om at køre på en knallert.

De har da også kun 50 kubik når de lige kommer fra fabrikken /
forhandleren...

Fra : Allan jørgensen

Dato : 19-05-01 23:51

> De har da også kun 50 kubik når de lige kommer fra fabrikken /
> forhandleren...

ja, men et eller andet sted skulle jeg jo sætte en grænse og man kan jo få
scootere indregistreret som mc der har 90 kubik

Allan(fzr600us)som godt ved at både alm.knallert og øverter kun er på 50
kubik.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 21-05-01 10:12

> alt under 80 kubik er en knallert
> så de hører til under dk.fritid.knallert

Jeg synes tit jeg hører at alt under X er knallerter. Hvor X så er ligefår
deres egen cykel over grænsen....

/Anders - 151ccm knallert med 15hk

Fra : Flemming

Dato : 21-05-01 12:19

On Mon, 21 May 2001 11:12:16 +0200, "Anders Majland \(Replace DOT with
.. in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote:

>Jeg synes tit jeg hører at alt under X er knallerter. Hvor X så er ligefår
>deres egen cykel over grænsen....
>
>/Anders - 151ccm knallert med 15hk

Alt under FIRE CYLINDRE er knallerter!! Altså, lige indtil den dag,
jeg får fingrende i en SR500...

--
Flemming - XJ600S

Fra : Adam Christensen

Dato : 18-05-01 22:04

"John Joe" <ole321@yahoo.dk> wrote in message

> Der er bare det at der findes motorcykle(r) der er registreret som
> 45scootere:

> http://www.45scooter.dk/scootere/aprilia/rs50.htm

[uddrag fra ovenstående link:]
Den ultimative køremaskine i 45-klassen. Fjern de monterede begrænsninger og
speedometernålen går forbi de 100 km/t. Og hvis det ikke er nok, så monter
en 125 ccm cylinder, og så skulle du være klar til at konkurrere med
storebroren RS125. Men du slipper for at tage kørekortet først...
[uddrag slut]

De kunne lige så godt have skrevet: "smut ud og lej med hastigheder du slet
ikke har kørekort til at beherske...".

--
Adam (forarget)
SV650S