Thunderbird: Brug "forkert" quoting
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 01-12-04 21:26

Hvordan får man Thunderbird (0.9) til at sætte markøren og signaturen i
toppen af email når man laver en reply?
Altså ligesom Outlook og Outlook Express gør. Nu har jeg brugt Outlook
Express i lang tid og kan egentlig bedre lide dette, men jeg har nok taget
skade

Jeg har været igennem alle de indstillinger jeg har kunne finde og har ikke
fundet muligheden endnu. Er den der ikke?

mvh
Jeppe

Fra : Erling

Dato : 01-12-04 22:18

Jeppe Ladefoged wrote:
> [...]
>
> Jeg har været igennem alle de indstillinger jeg har kunne finde og har ikke
> fundet muligheden endnu. Er den der ikke?

Hej.
Det er meget let gjort.
1. Klik på din hovedmappe for din mail, f.eks. "TeleDammark" eller hvad
du nu kalder den.
2. Du får et nyt vindue til højre. Klik på "View settings" under Accounts.
3. Igen et nyt vindue - Klik på "Composition & Addres..."
4. Under "Then", vælg "start my reply above the quote"

Bemærk - hvis du har flere mailkonti, skal du udføre ovenstående for
hver konto, hvis du ønsker dit svar over den modtagne mail.
hilsen Erling.
--
www.oz1eee.dk
www.oz1eee.dk/wap

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 01-12-04 22:21

> [...]
> 3. Igen et nyt vindue - Klik på "Composition & Addres..."
> 4. Under "Then", vælg "start my reply above the quote"

Fantastisk! Jeg mente ellers jeg havde været alle steder.
Den er langt om længe valgt som "default" mail klient selvom jeg har kørt
med den ca ½ år. Det var det eneste jeg manglede.

Takker mange gange

mvh
Jeppe