E-Mail
webnoob 5265
Forte agent
Fra : Kim Hansen

Dato : 27-11-04 15:06

Hej

Når jeg skriver en mail og skal tilbage og rette noget sletter den det
bogstav der står foran det jeg skriver, og så skal jeg skrive det hele
igen, hvordan laver jeg det om?
Det har virket så jeg kunne gå ind og rette i mailen uden at den
sletter noget, så jeg er vel kommet til at trykke på en genvej på mit
keyboard uden at have lagt mærke til hvad jeg lavede.
Jeg har været inde i hjælp og kigge men kunne ikke finde noget.

Jeg bruger forté agent 2.0

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 27-11-04 15:26

On Sat, 27 Nov 2004 15:06:14 +0100, Kim Hansen <kshfjern@postzone.dk> wrote:

>Hej
>
>Når jeg skriver en mail og skal tilbage og rette noget sletter den det
>bogstav der står foran det jeg skriver, og så skal jeg skrive det hele
>igen, hvordan laver jeg det om?

Tryk på knappen "insert". Du kan se i nederste højre hjørne om det er slået til.

--
Henrik

Fra : Kim Hansen

Dato : 27-11-04 16:19

On Sat, 27 Nov 2004 15:26:16 +0100, Henrik Villadsen <chef@jyde.dk>
wrote:

>Tryk på knappen "insert". Du kan se i nederste højre hjørne om det er slået til.

Tak, det var lige det der skulle til her.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-04 15:40

Kim Hansen skrev:

>Det har virket så jeg kunne gå ind og rette i mailen uden at den
>sletter noget, så jeg er vel kommet til at trykke på en genvej på mit
>keyboard uden at have lagt mærke til hvad jeg lavede.

Nej, det tror jeg ikke. Det er en gammel bug i Agent som aldrig
er blevet rettet.

Og hvorfra ved jeg at det ikke er brugeren der er kommet til at
trykke på [Insert]? Det ved jeg fordi jeg bruger måske tyve
forskellige programmer hvori jeg skriver tekst, og Agent er det
eneste hvor jeg pludselig opdager at jeg sidder og sletter det
jeg ellers lige havde skrevet.

--
Bertel