mangler grupper + link til indlæg?
Fra : L[x]

Dato : 25-11-04 17:19

Hej ng.

Det tyder på at jeg mangler den del grupper i "subscribe" listen i min
klient. Jeg ved med sikkerhed at dk.binær mangler (og flere).
Spørgsmålet er så om det skyldes klienten eller serveren. Nogle bud?

Mozilla Thunderbird 0.9 / news.sunsite.dk

Iøvrigt vises et indlæg heller ikke, hvis jeg klikker på et link dertil
af denne type: news:virker@ikke Det må være et klient problem. Nogen der
lige kender evt. settings eller ved om det er en bug?

På forhånd tak.
---
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-11-04 17:32

SunSITE har ikke dk.binaer*. Se <http://news.sunsite.dk/#policy>.

--
Jacob - www.bunk.cc
Flattery will get you everywhere.

Fra : L[x]

Dato : 25-11-04 21:37

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> SunSITE har ikke dk.binaer*. Se <http://news.sunsite.dk/#policy>.

Ja, måske skulle jeg have kigget der igen. Jeg takker.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-11-04 17:37

L[x] skrev:

>Det tyder på at jeg mangler den del grupper i "subscribe" listen i min
>klient. Jeg ved med sikkerhed at dk.binær mangler

dk.binær findes ikke, det gør news:dk.binaer derimod.
--
Knud

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 25-11-04 21:30

> dk.binær findes ikke, det gør news:dk.binaer derimod.
> --
> Knud

Og der røg vi i flueerotik igenigen.

Du skal ikke regne med sunsite har opdateret alle grupper, og slet ingen
binaere, men har din udbyder dem ikke?

/Ole

Fra : L[x]

Dato : 25-11-04 21:41

/Ole (6000) wrote:

> Og der røg vi i flueerotik igenigen.

:)

> Du skal ikke regne med sunsite har opdateret alle grupper, og slet ingen
> binaere, men har din udbyder dem ikke?

Jeg er ikke klar over om struer.net overhovedet tilbyder det. Deres side
er en anelse ugennemtænkt. Det må supporten kunne svare på.

Hvilke servere bruger I andre? Jeg kender faktiskt kun til sunsite's.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Stig Andersen

Dato : 25-11-04 21:58

L[x] wrote:

> Hvilke servere bruger I andre? Jeg kender faktiskt kun til sunsite's.

Jeg har CyberCity som udbyder og benytter deres newsserver. Der er ca.
55.000 grupper at vælge imellem, og CyberCity har ikke fine
fornemmelser. (Jeg ved ikke hvad du søger, men jeg faldt fx over
alt.binaries.pictures.sex.fetish.fish 8-| )

Jeg har ikke brugt de binære så meget, men de alokerer ikke så meget
plads til dem. Så det er med at være på stikkerne, hvis man vil
downloade noget stort. Postings er "expired" efter en dag eller to i de
binære grupper.

En gruppe som den her kan dog læses måneder tilbage. AFAIK er det det
samme hos TDC -- bare dyrere.

Cheers

Stig
--
B: www.informationsarkitektur.info

Fra : L[x]

Dato : 26-11-04 01:47

Stig Andersen wrote:

> [...]
> fornemmelser. (Jeg ved ikke hvad du søger, men jeg faldt fx over
> alt.binaries.pictures.sex.fetish.fish 8-| )

Ikke noget i særdeleshed, bare nysgerrig og men ikke udpræget efter
kødelig omgang med fisk.

> [...]
> plads til dem. Så det er med at være på stikkerne, hvis man vil
> downloade noget stort. Postings er "expired" efter en dag eller to i de

Så ved jeg det.

> En gruppe som den her kan dog læses måneder tilbage. AFAIK er det det
> samme hos TDC -- bare dyrere.

Forusætter brugen at f.eks. TDC's og Cybercity's servere ikke at man har
inet-abbonement hos dem? Mener, det ville da give mening.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Stig Andersen

Dato : 26-11-04 09:55

L[x] wrote:

> Forusætter brugen at f.eks. TDC's og Cybercity's servere ikke at man har
> inet-abbonement hos dem? Mener, det ville da give mening.

Jo, som /Ole (6000) skrev, er det Cybercity som *udbyder*, der har
hoster grupperne. Jeg forventer, de fleste tilgår en newsserver den vej.
Man har ikke adgang til dem, hvis man ikke er kunde hos dem. Hos TDC er
der fri adgang til visse af de danske, men de er sløve til at opdatere.
Se her: http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/kategorier/alle Du kan også
kigge hos Google: http://groups.google.com/ Det har jeg haft glæde af,
når jeg har søgt noget meget specielt, som jeg ikke kender en dyt til.

Mht. struer.net, som du taler om, så ser det da ud til, at de har
mailinglister som en del af deres mailhotel pakke:
http://www.struer.net/default.asp?catID=94&showProduct=842

Egentlig svarede jeg bare på dit spørgsmål: "Hvilke servere bruger I andre".

De bedste hilsner

Stig

--
B: www.informationsarkitektur.info