Farve en watched thread i Mozilla Mail
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-11-04 20:22

Hey

Er lige begyndt at bruge Mozilla-suite 1.7.3 under SimplyMEPIS.

Jeg har fundet ud af at bruge Watched Thread i news-delen men den sætter
kun et par ret nemme-at-overse-briller i siden.

Kan man ikke farve sådan en tråd rød eller noget i den stil?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 24-11-04 20:47

Den 23-11-2004 20:22, skrev Martin Johansen [6000]:
> Jeg har fundet ud af at bruge Watched Thread i news-delen men den sætter
> kun et par ret nemme-at-overse-briller i siden.
>
> Kan man ikke farve sådan en tråd rød eller noget i den stil?

Du skal have fat i, eller oprette, filen userChrome.css I den skal du
tilføje:
/*Highlight watched threads in color*/
treechildren:-moz-tree-cell-text(news, watch) {
color: red !important;
font-weight: bold !important;
}

Filen skal være i mappen chrome i din profil. Hvordan du finder din
profil kan du læse om her: http://gemal.dk/mozilla/profile.html
--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-11-04 21:53

Morten K. Hansen wrote:

> [...]
> tilføje:
> /*Highlight watched threads in color*/
> treechildren:-moz-tree-cell-text(news, watch) {

Nice!

Det vil jeg afprøve!

--
Martin L. Johansen