X-news for dummies ?
Fra : Nederbasse

Dato : 22-11-04 21:29

Hejsa

Jeg har prøvet at bruge X-news til binære grupper og lige meget hvad jeg
klikker på får jeg ingen filer
Har checket manualen
Findes der en slags X-news for Dummies et sted på indernettet ?

Lars

Fra : Frank W.

Dato : 22-11-04 21:43

Nederbasse wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har prøvet at bruge X-news til binære grupper og lige meget hvad jeg
> klikker på får jeg ingen filer

Marker de indlæg du vil downloade og tryk F4. Angiv katalog hvor der
skal gemmes og tryk enter. Så skulle Xnews begynde at downloade. Bruger
selv Xnews til binær grupper, men det skal da ikke være nogen
hemmelighed at jeg er ved at kikke efter noget andet at bruge.

Hilsen
Frank

Fra : Nederbasse

Dato : 22-11-04 22:23

> [...]
> Xnews til binær grupper, men det skal da ikke være nogen hemmelighed at
> jeg er ved at kikke efter noget andet at bruge.

Prøv Grabit freeware og udmærket, syntes bare der mangler nogle
indstillinger

Lars

Fra : Kate

Dato : 28-11-04 13:42

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> wrote in

> Findes der en slags X-news for Dummies et sted på indernettet ?

Nej, ikke mig bekendt. Desværre er "manualen" som tekstfilen kaldes,
ubrugelig i mine øjne. Alligevel er jeg glad for den, for den har været
enkel for mig at gå til.
I denne gruppe har jeg fået god hjælp på konkrete spørgsmål. Der er
også en alt. gruppe som beskæfteiger sig meget med Xnews, kan desværre
ikke huske hvad den hedder, men Luu Tran som har lavet Xnews har på et
tidspunkt selv medvirket i gruppen.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-11-04 15:21

Den 28 nov 2004 skrev Kate i dk.edb.internet.software.mail+news:

> I denne gruppe har jeg fået god hjælp på konkrete spørgsmål. Der
> er også en alt. gruppe som beskæfteiger sig meget med Xnews, kan
> desværre ikke huske hvad den hedder

news.software.readers

Lars Klintholm

Fra : Dino

Dato : 28-11-04 15:23

Den 28-11 2004 skrev Kate i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Der er også en alt. gruppe som beskæfteiger sig meget med Xnews

Nej, ikke en alt.gruppe, men <news:news.software.readers>

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Kate

Dato : 05-12-04 00:02

Dino <no.email.replies@excite.com> wrote in

> Nej, ikke en alt.gruppe, men <news:news.software.readers>

Okay, det havde jeg glemt. Jeg bruger ikke særligt mange features så de
ting jeg har haft brug for hjælp til har jeg fået her