Albatron 6600GT
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 09:00

Hej

Så lige, at SHG forhandler et Albatron 6600GT til 1699,- Egentlig var jeg
hooked på et 9800pro, men jeg har forstået det således at 6600GT kortet
performer bedre i opløsninger over 1024x768, hvad der er et must, da jeg
pga. LCD monitor kører i 1280x1024. Er det ikke korrekt?
Albatron mærket har jeg ikke hørt om før - er det godt eller skidt?

/Mikael

Fra : Nicolai

Dato : 02-12-04 09:12

> Så lige, at SHG forhandler et Albatron 6600GT til 1699,- Egentlig var jeg
På lager?

> hooked på et 9800pro, men jeg har forstået det således at 6600GT kortet
> performer bedre i opløsninger over 1024x768, hvad der er et must, da jeg
Klart. 6600GT er klassen over et 9800.

> Albatron mærket har jeg ikke hørt om før - er det godt eller skidt?

Det skulle være et godt mærke.

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 09:26

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message
> På lager?

Til forventet levering den 3/12 - men ok, det er jo før set, at datoer kan
rykkes...

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 02-12-04 10:59

Mikael wrote:
> "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message
> jeg
>
> Til forventet levering den 3/12 - men ok, det er jo før set, at
> datoer kan rykkes...

SHG rykker deres tider konstant, regn ikke med at de har kortet foreløbig...
--
M V H

Peter Jakobsen

Fra : Nicolai

Dato : 02-12-04 11:54

Jeg ventede uger på mit 6800GT - Endte med at bestille hos overclockers i
UK.

> SHG rykker deres tider konstant, regn ikke med at de har kortet
> foreløbig...

Enig.