NFSU 2 @ Radeon 9800 pro
Fra : millos

Dato : 30-11-04 14:53

jeg har et radeon 9800 pro

Jeg kan ikke køre mere end 1024*786 i opløsning og kun ved low detail.
Sætter jeg den til medium detail kan man kun se lygterne og alt andet er
sort, kan absolut intet se.. hvad kan være problemet? kører catalyst 3,1
driver, skulle væreden bedste til mit kort har jeg fundet frem til. Kan det
være derfor? Jeg kan ikke leve med det, det hele er så firkantet og grumset.

er det på tide at købe et nyt kort?

på forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 15:05

"millos" <nospam@hd.dk> wrote in message
> [...]
det
> være derfor? Jeg kan ikke leve med det, det hele er så firkantet og

Er Catalyst 4.11 ikke den nyeste? Der er da lidt af et spring fra 3.1.

> er det på tide at købe et nyt kort?

Sikkert ikke.

Fra : millos

Dato : 30-11-04 16:15

jo catalyst 4,11 er den nyeste, men ikke nødvendigvis den bedste. Jeg lavede
en research, og fandt frem til at med mit 9800pro kort var catalyst 3,1 det
bedste. Ellers kom med nogle links der viser noget andet, vil blive gald for
det.. hehe.. :)

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 30-11-04 18:14

> [...]
> lavede en research, og fandt frem til at med mit 9800pro kort var catalyst
> 3,1 det bedste. Ellers kom med nogle links der viser noget andet, vil

Har du prøvet NFSU2 med 4.11?

Mvh.

Mads

Fra : millos

Dato : 30-11-04 18:19

nej har jeg ikke. skal jeg da prøve det?

Fra : Henrik Sahl

Dato : 30-11-04 20:14

> nej har jeg ikke. skal jeg da prøve det?

ja

Mvh
Henrik

Fra : danni plougmann

Dato : 30-11-04 22:54

jeg havde samme problem med mit x800pro@xt indtil jeg opdaterede catalyst
driverne til de nyeste.

Fra : Vega

Dato : 30-11-04 23:10

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg havde samme problem med mit x800pro@xt indtil jeg opdaterede catalyst
> driverne til de nyeste.

Ja, sørme ja, jeg opdaterde her fra et par dage siden, og har så ikke
spillet NFSU 2 siden. Prøvede så nu, efter jeg havde skrevet den første
mail, og nu kan det sættes på uden at alt udenom bliver sort. Så du skal
bare hente de nyeste driver til dit kort her.
http://www.ati.com/support/driver.html

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 30-11-04 22:55

> [...]
> driver, skulle væreden bedste til mit kort har jeg fundet frem til. Kan
> det være derfor? Jeg kan ikke leve med det, det hele er så firkantet og

Hej Milos.

Jeg har selv et Radeon 9800 PRO og kører med maks details ved 1024x768
Du skal bare gå i options og tage light trails fra, så kan du skrue op for
herlighederne.

Lad mig høre om det virker.
Bare svar direkte.

Mvh. Vega.

Fra : millos

Dato : 01-12-04 09:12

okay.. tak for hjælpen alle. er ved at hente driver nu, så nu ser vi lige..
hehe.. :)