Hvordan undgås Kilroy Travel's spam m
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-12-04 19:47

Jeg har en gang i sommer sendt mail til Kilroy for at få et tilbud på en
rejse.

Mit problem er at jeg nu over den seneste måned har fået 3 mails fra
dem, som jeg forsøger at besvare.
Fordi jeg ønsker ikke deres spam mail.

Men det er tilsyneladende ikke muligt at få lov at sende svar til dem
udfra den mail jeg får.

Ihvertfald får jeg flg. besked:
--- The message cannot be delivered to the following address. ---

webmaster@kilroytravels.dk Mailbox unknown or not accepting mail.
550 No such recipient

Jeg har selvfølgelig forsøgt at finde en mailadresse på deres hjemmeside
hvor jeg kan fortælle dem hvad jeg mener om deres mails.
Det er ikke lykkedes.

Jeg bruger Mozilla Thunderbird.
Det giver vist begrænsninger i hvad jeg kan få adgang til. Ihvertfald
kan jeg ikke vælge land her:
http://www.kilroytravels.dk/servlet/Satellite?pagename=get&cid=1069411667760&SC=DK

(Det er iøvrigt "Contact Kilroy Service" ...)

Hvis nogen her kender andre adresser end denne SMTP1@kilroytravels.com
vil jeg gerne have besked. (Derfra får jeg ovennævnte svar tilbage)

Også evt. private mailadresser fra ansatte vil være OK.

Mvh. Jørgen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-12-04 20:15

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> wrote in message news:QpJrd.828

> Også evt. private mailadresser fra ansatte vil være OK.

Hvorfor det ?

Kan ikke se at de ansattes privatadresser skal involveres fordi deres job
har en holdning eller mangler på samme omkring mail disciplin.

// Kim

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 20:22

> Jeg har selvfølgelig forsøgt at finde en mailadresse på deres
hjemmeside
> hvor jeg kan fortælle dem hvad jeg mener om deres mails.

Så brug telefonen: 70 15 40 15.

hilsen
Uffe

Fra : Lau

Dato : 02-12-04 23:31

www.spampal.org

virker hver gang!

--
Lau
___,

/ \

Fra : MICHAEL CHRISTOFFERS~

Dato : 03-12-04 10:01

> [...]
> rejse.
>
> Mit problem er at jeg nu over den seneste måned har fået 3 mails fra dem,

Hvis du bruger Outlook Express, så trykker du da bare på tools/indstillinger
og derefter block sender/bloker afsender, så er den ikke længere.
Forstår ikke at du gider gøre dig al den ulejlighed ??
Andre postprogrammer har tilsvarende features og filtre, hvor du blokerer
specifikke afsendere. Du kan også oprette meddelelsesregler, hvor al post
indeholdende fx. ordet "kilroy" ryger fluks i skraldespanden eller bouncer.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-12-04 20:20

MICHAEL CHRISTOFFERSEN wrote:

> Hvis du bruger Outlook Express, så trykker du da bare på tools/indstillinger
> og derefter block sender/bloker afsender, så er den ikke længere.

Jeg har ikke OE.

> Forstår ikke at du gider gøre dig al den ulejlighed ??

Jeg mener at de skal behandles efter fortjeneste.

At forsøge at blokere eller ignorere dem virker jo ikke på det spam de
sender ud, vel.?

Det gør da bare at de fortsætter. - De skal stoppes.

Mvh. Jørgen