Bella eller andre messer?
Fra : Pierre-Karina

Dato : 02-12-04 09:57

Hvornår ligger de forskellige mc messer, som bella herning osv?

Pierre

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 02-12-04 10:51

Pierre-Karina wrote:

> Hvornår ligger de forskellige mc messer, som bella herning osv?

> Pierre

Motorcykler i Bellacenteret er 18-20. februar 2005

jeg tror ikke at der er udstilling i Herning i de samme år som
Bellacenteret.

Mvh

Jens
RF900
www.kantanamc.dk

Fra : Armand

Dato : 04-12-04 12:14

Jens B. Rasmussen <beerdog@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:comoi4$6bh$1@abbeden.bunk.cc...

> Motorcykler i Bellacenteret er 18-20. februar 2005
> jeg tror ikke at der er udstilling i Herning i de samme år som
> Bellacenteret.

Seneste udmelding fra arrangøren (motorcykelbranchens landsforbund - MCLF)
er at Herning er droppet permanent til fordel for Bellacentret. Årsagen
skulle være markant større besøgstal!

--
Armand.

Fra : hsl

Dato : 02-12-04 10:53

Pierre-Karina wrote:
> Hvornår ligger de forskellige mc messer, som bella herning osv?
>
> Pierre

Bella er fra d. 18. til 20. februar.

*REKLAME*

Kantana MC laver i den forbindelse noget festivitas om lørdagen.

Mere info senere

Fra : Keld

Dato : 02-12-04 17:19

hsl wrote:

> Bella er fra d. 18. til 20. februar.
>
> *REKLAME*
>
> Kantana MC laver i den forbindelse noget festivitas om lørdagen.
>
> Mere info senere

Det var ihvertfal skide godt sidste gang der var efter bella fast, jeg skal
med .......

Fra : Guzzi

Dato : 02-12-04 17:48

> Det var ihvertfal skide godt sidste gang der var efter bella fast, jeg
> skal med .......

Hvad er det du skriver. Er det dansk?

Henrik

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-12-04 10:24

"Guzzi" <xxx@hkklt.dk> writes:

> Hvad er det du skriver. Er det dansk?

Glashus. Din egen tegnsætning er da heller ikke noget at råbe hurra
for, men vil du absolut diskutere emnet, bør du nok prøve i
dk.kultur.sprog.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Keld

Dato : 03-12-04 15:57

Jes Vestervang wrote:

> Glashus. Din egen tegnsætning er da heller ikke noget at råbe hurra
> for, men vil du absolut diskutere emnet, bør du nok prøve i
> dk.kultur.sprog.

OK OK festen blev kaldt ***** efter-Bella fest***** det andet var en
fastetejl !!!!

Citat : man skal ikke kaste med sten, før bjørnen er skudt, den bliver
nemlig skidesur

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-12-04 21:57

"Keld" <keld@mc----familien.dk> writes:

> Citat : man skal ikke kaste med sten, før bjørnen er skudt, den
> bliver nemlig skidesur

Man skal ikke kaste glasbjørne før det brændte barn er skudt
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Armand

Dato : 08-12-04 18:02

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

.. . . . Og så er gode dyr rådne!

> Man skal ikke kaste glasbjørne før det brændte barn . . . .

.. . . har kastet brønden til!

--
Armand.

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 02-12-04 17:26

"Pierre-Karina" <pierre-karina@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår ligger de forskellige mc messer, som bella herning osv?
>
> Pierre

Der er messe i Neumünster i den kommende weekend. Neumünster ligger ca. 90
km syd for Flensborg

Fra : Sanne Johansson

Dato : 03-12-04 14:32

-og der er to-hjuls messe i Göteborg d. 27-30 januar

~Sanne

Fra : Ole Baun

Dato : 03-12-04 19:49

"Sanne Johansson" <sanne_son@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> -og der er to-hjuls messe i Göteborg d. 27-30 januar
>
> ~Sanne

- og 11. Hamburger Motorrad Tage vom 28. Januar - 30. Januar 2005

http://www.hamburger-motorrad-tage.de/

Ole Baun