Produktnavn / varemærke
Fra : Basil

Dato : 01-12-04 21:57

Er der noget sted jeg kan slå op om et navn er registreret som produktnavn
og /eller varemærke, både nationalt og, specielt, internationalt ?
Kai

Fra : [8830]Plis

Dato : 02-12-04 09:45

Prøv at søge produktnavnet på Google.....og på et par andre af de store
søgemaskiner...finder du det ikke....er der en rimelig sansynlighed for at
navnet ikke tidligere er brugt

Peder

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 13-12-04 20:20

Du kan søge i Patent og VaremærkeStyrelsens (PVS) database - se her ;
http://onlineweb.dkpto.dk/pvsonline/varemaerke?action=201&subAction=front&la
nguage=DA

Vær opmærksom på, at databasen "kun" dækker danske patenter og varemærker,
eller internationale, der også er registrerede i DK. EU patenter er ikke
med - men dem kan du sikekrt få hjælp til, ved at kontakte PVS.

/Flemming