Skærme
Fijala 3554
logitech dinovo spørgsmål
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 01-12-04 21:30

ved ikke om dette er den rette gruppe men hvis nogen har et logitech
dinovo tastatur og de kunne fortælle hvordan man får F5 knappen til at
få opdaterfunktionen tilbage vil jeg blive meget glad ?

Fra : Kim Eichen

Dato : 01-12-04 21:56

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> wrote in message

> ved ikke om dette er den rette gruppe men hvis nogen har et logitech
> dinovo tastatur og de kunne fortælle hvordan man får F5 knappen til at
> få opdaterfunktionen tilbage vil jeg blive meget glad ?

Du trykker på F-lås knappen øverst næstlængst til venstre ved siden af Esc.

Mvh Kim

Fra : K.

Dato : 01-12-04 22:45

> [...]
> dinovo tastatur og de kunne fortælle hvordan man får F5 knappen til at
> få opdaterfunktionen tilbage vil jeg blive meget glad ?

Nej , det har godt nok ikke meget med skærme at gøre, men tryk en enkelt
gang på
F-LÅS tasten.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 02-12-04 16:28