DR BIG
Fra : Jens Laurits Larsen

Dato : 01-12-04 20:58

Har en dr big der kun vil køre hvis der er lys på.Den skyder og prutter når
jeg slukker lyset og giver gas,men den tager ikke noget gas,hvad kan der
være i vejen med den.
MVH Laurits.

Fra : Allan Riise

Dato : 01-12-04 21:13

Jens Laurits Larsen wrote:
> Har en dr big der kun vil køre hvis der er lys på.Den skyder og
> prutter når jeg slukker lyset og giver gas,men den tager ikke noget
> gas,hvad kan der være i vejen med den.
> MVH Laurits.

Fugt i dit ledningsnet

--
Allan Riise
"I know, you must be thinking for your self"

Fra : Superdrive

Dato : 03-12-04 23:05

KLIP'

Sådan der gør min dr big når jeg trykker på engine off.. Men jeg fik et godt
tip af en mekaniker, prøv og trække en ledning fra minus på lygten og hen
til stellet, eller sætte det på minus på batteriet. og er problemet
bestående så er jeg uden gode råd, men det virkede på min halv gamle dr

Fra : Jens Laurits Larsen

Dato : 04-12-04 19:56