Skærme
Fijala 3554
Viewsonic vp912 s/b info....
Fra : K.

Dato : 01-12-04 20:49

Sidste levering jeg fik at vide af Viewsonic var December, så i dag ringede
jeg igen for at høre om det kom til at passe.
Og har fået at vide at den igen, igen, igen er rykket, og nu til 2. uge i
januar.
Denne gang er det dog mere konkret end de tidligere meldinger jeg har fået.
De kan nu se at der kommer 1400 skærme i 2.uge, og de vil være at finde hos
forhandlere enten sidst i uge 2 eller først i uge 3.

Dog fik jeg en lidt underlig besked om at vp912 b, altså den helt sorte,
slet ikke udkommer.
Det stillede jeg mig noget tvivlende overfor, da jeg netop havde siddet og
læst et anmeldelse af den skærm, skrevet den 22. november.
Det kunne ikke passe, sagde de hos Viewsonic Danmark, og for at bevise at
jeg ikke er helt retarderet, måtte jeg finde den frem, og sende den til dem.
Da de så den måtte de lige kontakte hovedkontoret, for det passede slet ikke
med det info de havde fået.
De har så lovet at sende mig en mail, når de har fundet ud af om den kommer
eller ej.

Fra : K.

Dato : 02-12-04 14:43

"K." <k@k.k> wrote in message
> [...]
> ikke med det info de havde fået.
> De har så lovet at sende mig en mail, når de har fundet ud af om den

Mail modtaget, og kun VP912-S vil være til at købe i Europa ifølge Viewsonic
Danmark.
Enkelte af den sorte model er blevet solgt i USA.