Ny trådløs telefon, hvor?
Fra : Vega

Dato : 01-12-04 17:30

Hej.

Er der et sted på nettet som sælger trådløse telefoner biligere end i
butikkerne i byen?
Lidt ligesom www.edbpriser.dk

Mvh. Vega.

Fra : Mads Breddam

Dato : 01-12-04 23:44

> Er der et sted på nettet som sælger trådløse telefoner biligere end i
> butikkerne i byen?
> Lidt ligesom www.edbpriser.dk

Da jeg for nylig købte trådløs telefon fandt jeg at Kvickly tilbud var
billigere en det danske Internet. Du kan godt søge på trådløse telefoner på
edbpriser.dk, men det var måske også det du mente? Hvis ikke, så er det
under "Kontormaskiner".

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Vega

Dato : 02-12-04 15:44

"Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> skrev i en meddelelse

> Da jeg for nylig købte trådløs telefon fandt jeg at Kvickly tilbud var
> billigere en det danske Internet.

Hvilken en købte du og til hvilken pris?
Det er mine forældre der vil købe en ny, de har en Philips nu, men den er
ved at være slidt.

> Du kan godt søge på trådløse telefoner på
> edbpriser.dk, men det var måske også det du mente? Hvis ikke, så er det
> under "Kontormaskiner".

Takker viste ikke man kunne søge på EDBpriser.

Mvh. Vega.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-12-04 00:05

On Wed, 1 Dec 2004 17:29:52 +0100, "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej.
>
>Er der et sted på nettet som sælger trådløse telefoner biligere end i
>butikkerne i byen?
>Lidt ligesom www.edbpriser.dk

edbpriser sælger ikke noget - det er et prisindeks. Du kan prøve
kelkoo.dk eller pricerunner.dk

Fra : Vega

Dato : 02-12-04 17:10

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der et sted på nettet som sælger trådløse telefoner biligere end i
> butikkerne i byen?
> Lidt ligesom www.edbpriser.dk

Er der en der kan anbefales til 1000 kr. max.

Den skal kunne vise hvilket nr. der ringer, altså vis nr. funktion.

Mvh. Vega.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 02-12-04 17:21

Vega wrote:

> Er der en der kan anbefales til 1000 kr. max.

http://tdc.dk/katalog/fastnet/wireless.php
Panasonic 500 800-kr

Siemens C100 700-kr

Fra : Vega

Dato : 02-12-04 17:35

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> http://tdc.dk/katalog/fastnet/wireless.php
> Panasonic 500 800-kr
>
> Siemens C100 700-kr

Hvad med siemens S100? Men ellers ser Panasonic 500 da også ud til at være
et godt bud.

Mvh. Vega.

Fra : DrNo

Dato : 02-12-04 18:35

Panasonic KX-TCD510 til 799,- i en Sonofon butik

Fra : Vega

Dato : 02-12-04 18:55

"DrNo" <dNoSPAM@FJERN.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Panasonic KX-TCD510 til 799,- i en Sonofon butik

Har du et link til den telefon?

Mvh. Vega.

Fra : DrNo

Dato : 02-12-04 19:13

http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1009127/index.html

Fra : Vega

Dato : 02-12-04 19:27

> http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1009127/index.html

Ved du hvad forskellen på 500 og 510 er, og i så fald hvad gør
forskellen(e)?

Mvh. Vega.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 02-12-04 19:45

Vega wrote:

du kan lave en sammenligning på siden
som jeg kan se er der en tlf svare på 510

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-12-04 13:11

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Er der et sted på nettet som sælger trådløse telefoner biligere end i
> butikkerne i byen?
> Lidt ligesom www.edbpriser.dk

næe det tror jeg ikke. Hvis man er heldig kan man købe det en del billigere
i butikkerne end på internettet...

Jeg fik fx en Siemens S100 som jeg varmt kan anbefale til 799 som TDC havde
på tilbud i telebutikken.... god lyd, lys i display, håndfri med god
højttaler, self. visnummer indkodning af numre osv.. og så har den
også¨ubrugelige ting som SMS funktion. og rækkevidden er god, med
signalstyrke indikator...

jeg ved dog ikke hvor man kan købe den til den pris idag.

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 07-12-04 15:26

On Sun, 5 Dec 2004 13:10:50 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>og så har den
>også¨ubrugelige ting som SMS funktion.

Er TDC begyndt at tilbyde SMS via fastnet? Det virker ikke på min
trådløse telefon. Sidst jeg kontaktede TDC fik jeg at vide at de ikke
vidste om det ville blive tilbudt på et tidspunkt ud i fremtiden.
Forstå det hvem der kan.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-12-04 17:36

"H.T. Ohlsen" <nntp@ohlsen.dk> wrote in message

> Er TDC begyndt at tilbyde SMS via fastnet?

Nej, sagde jeg ikke ubrugelige?

> Det virker ikke på min
> trådløse telefon. Sidst jeg kontaktede TDC fik jeg at vide at de ikke
> vidste om det ville blive tilbudt på et tidspunkt ud i fremtiden.
> Forstå det hvem der kan.

Det bliver vel ikke før at fastnet og mobil er smeltet sammen.¨med
nummerportering frem og tilbage osv.. det er jo ikke til at vide hvilke
fastnet numre der kan modtage sms

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-12-04 14:08

On Tue, 7 Dec 2004 17:36:25 +0100, "Bjarke Hansen"
> [...]

>Det bliver vel ikke før at fastnet og mobil er smeltet sammen.¨med
>nummerportering frem og tilbage osv.. det er jo ikke til at vide hvilke

Der findes nu altså også mobiltelefoner, der ikke kan håndtere
SMS-beskeder. De er godt nok gamle, men de findes.

Systemet til fastnet tager sandsynligligvis (og forhåbentlig) også
højde for, at stort set ingen nuværende fastnettelefoner kan håndtere
SMS, og kan sende en fejlbesked tilbage til afsenderen (ligsom mobil).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
- lås alle Nokia-telefoner op derhjemme, også 6230 og 3220.

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/