Aprllia SR50 mister trækkraft ved halv far~
Fra : vin

Dato : 01-12-04 12:54

Jeg er ejer af subject, har skiftet udstødning til en uden begrænsning, mit
problem er at den mister totalt trækevnen ved ca. halv fart, men når den så
har kæmpet sig lidt op igen kommer den med fuld fart - har det noget med
karburator eller er det et sørgsmål om kuglevægt/fjedre - og kan man evt.
selv rette fejlen.

Hilsen Jeppe

Fra : Henning S

Dato : 03-12-04 14:18

Hej Jeppe
Jeg har nøjagtig samme problem med min Peugeot scooter! Jeg har sat lettere
ruller i variatoren, kraftigere fjeder i koblingen uden det har hjulpet!
Håber at der er en som ved hvad problemet kan være.
Mvh.
Henning S

Fra : RpR

Dato : 03-12-04 15:52

> [...]
> ruller i variatoren, kraftigere fjeder i koblingen uden det har hjulpet!
> Håber at der er en som ved hvad problemet kan være.

Rens vario'en, strammere trykfjeder mellem bagerste remskive og kobling, og
evt. endnu lettere ruller. Det er lidt svært at detaljere over nettet når
man ikke kan prøve en tur på maskinen

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : JB

Dato : 12-12-04 03:07

prøv at rens luftfilteret
det kan være stoppet og fugt

JB

RpR <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41b07d79$0$86723$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Henning S

Dato : 12-12-04 09:48

Så fandt jeg årsagen, det var en lidt (meget lidt) utæt simering ved
krumpappen.

Henning S