Problem med msgbox
Fra : j

Dato : 01-12-04 08:55

Hej

Jeg har en rutine som henter data via WinSock.

Den connecter og laver en send.
Efter send kaldes der en event der hedder client_DataArrival.

For at nå at fange dette event har jeg indsat følgende kode:

sec = 0
While sec < 1
MsgBox "Data er hentet"
sec = sec + 1
Wend

Det virker fint, men den kommer med msgbox'en hver gang.

Hvad kan jeg erstatte msgbox'en med så den køre uden.

Det skal sige at hvis jeg fjerner msgbox'en så virker koden ikke.
Jeg har også prøvet at indsætte doevents og sætte værdien på sec op, men
intet af det virker.

Fra : j

Dato : 01-12-04 11:34

Hej

Jeg fandt selv en løsning.
Jeg indsatte følgende kode i stedet for en msgbox.

Start = Timer
Do While Timer < Start + 2
DoEvents
Loop

Det gjorde netop at funktionen virker.
Det var noget med at en msgbox stopper koden, men lader andre tasks
fortsætte bagved.