Denny's rye IPA
Fra : Christian

Dato : 01-12-04 00:38

Some time ago Denny Conn mentioned that his awesome rye IPA is going to be
brewed commercially in Denmark, but he was not able to disclose by whom
until 1st. of december. Now our site and beer descriptions are finished (and
more or less translated): www.olfabrikken.dk.

Fo you convinience, we have also included the complete recipe here:
http://www.olfabrikken.dk/beers/ipa.aspx?XmlTemplate=beer_tpl.aspx&beer=ipa
- so now there is no excuse for not brewing this yourself.

Any feed-back would be appreciated, in regard to the content - especially
translation problems, spelling errors etc.

-Christian

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-12-04 09:28

"Christian" <nospam@void.nowhere> wrote in message

> Any feed-back would be appreciated, in regard to the content -
> especially translation problems, spelling errors etc.

Really nice site. Some minor grammatical/spelling errors found on most
pages.

--
-Jens B.

Fra : Christian

Dato : 01-12-04 11:08

Hej Jens,

Tak for gennemlæsningen.

Hvis du har tid, må du meget gerne lade mig vide hvilke fejl du har fundet,
så kan du evt. komme forbi og hente et par flasker for ulejligheden.

-Christian

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-12-04 11:27

> Hvis du har tid, må du meget gerne lade mig vide hvilke fejl du har
> fundet, så kan du evt. komme forbi og hente et par flasker for
> ulejligheden.

Så giv mig en valid email-adresse, så resten af gruppen ikke skal generes af
snak om stavefejl og grammatik

--
-Jens B.

Fra : Christian

Dato : 01-12-04 11:07

Ups... jeg kom til at poste den her til den forkerte newsgroup (skulle have
været til rec.crafts.brewing). Beklager meget, hvis det har været off-topic.

Fra : -V-

Dato : 01-12-04 13:42

Christian wrote:
> Ups... jeg kom til at poste den her til den forkerte newsgroup
> (skulle have været til rec.crafts.brewing). Beklager meget, hvis det
> har været off-topic.

Det er totalt og 100% ontopic.
Selv om visse måske vil påstå at det er kommercielt.

Og tak for info, iøvrigt.

-V-