E-Mail
webnoob 5265
[Hamster] Krydspost til mere en to ukendte~
Fra : Jesper Harder

Dato : 18-05-01 04:13

Hamster brokker sig når jeg krydsposter til mere end to grupper, som jeg
ikke abbonerer på:

441 posting failed (crossposted to more than 2 unknown groups)

Hvordan slår jeg det fra? (Jeg _har_ kryds i "Allow POST with unknown
groups").

Fra : Peter Alfredsen

Dato : 18-05-01 08:06

On 18 May 2001 05:12:33 +0200, Jesper Harder <harder@myrealbox.com>
wrote:

> [...]
>
> 441 posting failed (crossposted to more than 2 unknown groups)
>
>Hvordan slår jeg det fra? (Jeg _har_ kryds i "Allow POST with unknown

Det kan man desværre ikke (medmindre du selv vil pille ved kildekoden).
Hvis det kun er en enkelt gang, du skal gøre det, kan du sende posten
til den gruppe, du allerede kender og så gå ind og redigere posten i
/[HAMSTER]/groups/news.out inden du sender den.

--
Peter Alfredsen (peteralf@fabel.dk)
And help keep USENET archives in the public domain.

Fra : Jesper Harder

Dato : 18-05-01 21:37

Peter Alfredsen <peteralf@fabel.dk> writes:

> Det kan man desværre ikke (medmindre du selv vil pille ved
> kildekoden).

Hm, man skal vist bare ændre en enkelt linje i cServerNNTP.pas. Men det
er skrevet i Delphi, som jeg ikke gider købe bare for at kunne kompilere
Hamster.

> Hvis det kun er en enkelt gang, du skal gøre det, kan du sende posten
> til den gruppe, du allerede kender og så gå ind og redigere posten i
> /[HAMSTER]/groups/news.out inden du sender den.

Ja, det er nok den nemmeste udvej.

Fra : Peter Alfredsen

Dato : 18-05-01 22:33

On 18 May 2001 22:37:25 +0200, Jesper Harder <harder@myrealbox.com>
wrote:

>Ja, det er nok den nemmeste udvej.

Jeg kom lige i tanke om en til. Du kan lave grupperne lokalt inde under
Configuration ->News... ->Newsgroups->Add local Grp.

Det er heller ikke en optimal løsning, men hvis det alligevel er de
samme grupper, du skal gøre det ved mange gange, kan det betale sig.