Kaswasaki reservedele - hvor?
Fra : Asger Steffensen

Dato : 30-11-04 20:56

Hej Folks,

jeg mangler lidt stumper til en GPz500S. Hvor finder man brugte dele til
den? Gerne i UK eller DE.

Asger
V-Strom

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-11-04 21:26

www.ebaymotors.de
www.ebay.co.uk

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Richard

Dato : 30-11-04 21:31

Asger Steffensen wrote:

> jeg mangler lidt stumper til en GPz500S. Hvor finder man brugte dele til
> den? Gerne i UK eller DE.

Ihvertfald hos www.bike-teile.de og sikkert også andre af huggerne i
Alverdens links - Ophuggere/brugte dele på dmcn.dk

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 30-11-04 22:05

www.bartonmotors.co.uk

--
Jens Rafaelsen
ZX6R, DT125R, DT175

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 01-12-04 09:19

Asger Steffensen wrote:
> Hej Folks,
>
> jeg mangler lidt stumper til en GPz500S. Hvor finder man brugte dele
> til den? Gerne i UK eller DE.

Hvad med i DK? Jeg har en tysker stående i Nordjylland, som ALDRIG kommer på
gaden igen. Stumperne skal bare væk.
Så sparer du noget porto :) Du kan lige sende en mail om hvad du mangler.

> Asger
> V-Strom
Mvh Thomas
t-buus @ stofanet.dk

Fra : hms

Dato : 01-12-04 16:01

Hej.
www.vwmt.de , ikke en prangende hjemmeside, men han kan skaffe brugte
dele også.

Har selv købt div.dele her, og det fungerede OK.

m.v.h.
hms
www.eliminator.dk

http://www.kandu.dk/