pgo hot 50 uden gas - rettelse
Fra : Jess Mathiasen

Dato : 30-11-04 20:44

Hej igen
Karburator renset grundigt.
Nyt benzin og tændrør på.
Luftfilter afmonteret helt.
Jeg har kontrolleret vacuumhanen på tanken - ingen utætheder og den virker
fint...
Den starter fint, både kold og varm. Går godt i tomgang.
Ved mellemgas dør den øjeblikkeligt.
Ved fuld gas, kan den tage ved og accellere op til ca. 25 km/t, så dør den
også her.
Slipper jeg gassen går den bare i tomgang igen uden problemer...
Jeg har stillet luftskruen 1,5 omgang ud uden at det ændrede noget.
Naboen bedyrer at den gik fint inden den kom i garage....
Hjælp pretty please......
Mvh
Jess

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 30-11-04 21:26

prøv at skrue den anden vej på luftskruen?:S

det eneste jeg lig kan komme på ellers!
og falsk luft kan det nok hellerikke være da den slet ikke vil starte i
sådan et tilfælde

Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-04 21:55

Jess Mathiasen skrev:

> Den starter fint, både kold og varm. Går godt i tomgang.
> Ved mellemgas dør den øjeblikkeligt.
> Ved fuld gas, kan den tage ved og accellere op til ca. 25 km/t, så
> dør den også her.

Hoveddysen er "kalket" til, kan ske hvis en karburator står uden benzin
længe. Tag den af og giv den en ordentlig omgang trykluft, i 90 % af
tilfældene kan det løsne skidtet, de sidste 10 % skal der en dyserival i
eller en ny dyse.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk