Ny hjemmeside for kommende multimediedesig~
Fra : Michael J?rgensen

Dato : 30-11-04 11:17

I midten af Januar 2005 åbner en ny hjemmeside for kommende
multimediedesignere. Hjemmesiden vil i første omgang være en
hjemmeside for de studerende på IMMA i Nakskov. På hjemmesiden vil der
kunne ses projekter fra de studerende samt hvad de studerende´s
færdigheder er.

Således kan div.medier finde netop deres måske kommende medarbejder.
Men også finde en mand som kan løse div.problemer virksomheden måtte
have.

Hjemmeside-adressen vil blive offentliggjort imellem jul og nytår her
på forummet samt andre relevante steder. Indtil da kan du/I tjekke
mere om de studerende her: www.imma.dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 30-11-04 19:29

Michael J?rgensen wrote:
> I midten af Januar 2005 åbner en ny hjemmeside for kommende
> multimediedesignere. Hjemmesiden vil i første omgang være en
> hjemmeside for de studerende på IMMA i Nakskov. På hjemmesiden vil der

Ja, så hører linket/opslaget vist ikke til her i gruppen?

> kunne ses projekter fra de studerende samt hvad de studerende´s
> færdigheder er.
>
> Således kan div.medier finde netop deres måske kommende medarbejder.

Det er der sku´ nok ingen der gider.

> [...]
>
> Hjemmeside-adressen vil blive offentliggjort imellem jul og nytår her
> på forummet samt andre relevante steder. Indtil da kan du/I tjekke

Nej tak - helst ikke...

> mere om de studerende her: www.imma.dk

Den slags opslag er vist som minimum på kanten til at være off-topic
tror jeg.

Prøv dk.opslag.* eller tilsvarende næste gang - det skulle nødigt ende
med at endnu flere folk begynder at poste alt muligt ubrugeligt reklame
(lort) her i gruppen.

Jeg følger ikke med her for at læse opslag og tror også at de fleste
andre herinde selv kan finde ud af at finde en multimediedesigner (eller
studerende), hvis det er det de mangler (også uden din hjælp)... Det er
ikke så svært...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : RoJo

Dato : 01-12-04 17:38

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Det er der sku´ nok ingen der gider.

-
> Home of Martin Jørgensen - http://www.martinjoergensen.dk

For det første så kan du jo bare ignorere opslaget hvis du ikke er
interesseret.

For det andet ville det måske være interessant for nogle som mangler en
leverandør af hjemmesider - så de ikke ender med noget, der ser ud som din

Man skal ikke kaste med sten...

/RoJo

Fra : Allan Soerensen

Dato : 01-12-04 18:50

"RoJo" <r j o n a s s e n @ h o t m a i l. c o m> skrev i en meddelelse

> For det andet ville det måske være interessant for nogle som mangler en
> leverandør af hjemmesider

Så ville gruppen dk.erhverv hurtigt blive forvandlet til en reklamesøjle.
Hvis leverandører af hjemmesider skal have lov til at poste opslag i
gruppen, skal papir-clips leverandøren naturligvis også. Hvis papir-clips
leverandøren må, så må.....

Michaels indlæg er uønsket iht. gruppens fundats.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-12-04 19:28

RoJo wrote:

> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
-snip-

> For det første så kan du jo bare ignorere opslaget hvis du ikke er
> interesseret.

Sgu´ da ikke når der konsekvent hele tiden er idioter som skal reklamere
for dit og dat her i gruppen... "Jamen, jamen hvad nu hvis i mangler et
kontorlokale og hvad nu hvis og hvis....."

Hvis vi er interesseret så skal vi nok selv finde en leverandør!

> For det andet ville det måske være interessant for nogle som mangler en
> leverandør af hjemmesider - så de ikke ender med noget, der ser ud som din

Min personlige hjemmeside er ikke beregnet til erhverv, så derfor gider
jeg ikke at ændre den. Den er bedre end ingenting og derudover ejer jeg
domænet. Men du må gerne komme med et bedre design, hvis det er gratis
for mig, hvis du har et problem med den.

> Man skal ikke kaste med sten...

Reklamer er uønskede her, som også andre er inde på... Det mener jeg bør
respekteres, idet det er pisse-irriterende at læse *ALLE* former for
reklamer her.

Du kan lære mere om det jeg skriver her:
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

Fra : Thomas C L

Dato : 01-12-04 21:21

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> respekteres, idet det er pisse-irriterende at læse *ALLE* former for
> reklamer her.
>
> Du kan lære mere om det jeg skriver her:

Jeg melder mig lige i gruppen af "Idioter".

Sgu da lige så iriterende at der folk der så starter en lang smørre, som
er lige så uinteressant. Ignorer den, så slipper vi andre for at skulle
mail efter mail fra selvbestaltede internetnyhedsgruppepolitibetjente.

Idiot over and out!!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-12-04 19:03

Thomas C L wrote:

> Martin Jørgensen wrote:
-snip-

> [...]
> er lige så uinteressant. Ignorer den, så slipper vi andre for at skulle
> mail efter mail fra selvbestaltede internetnyhedsgruppepolitibetjente.

Tjaah, "sjovt" du nu selv nævner det... Hvad får egentligt dig selv til
at tro at dit indlæg er bedre end mit, f.eks?