Easyfood A/S' regnskab
Fra : Jens Holberg

Dato : 30-11-04 09:40

Hej

Er der nogen, som kan skaffe mig Easyfood A/S' regnskab på PDF-fil, som blev
offenligtgjort d. 06.07.2004.

DATA:

CVR-nr.: 25652762
Navn: EASYFOOD A/S
Adresse: Albuen 39
6000 Kolding

Jens

Fra : KHJ

Dato : 01-12-04 00:04

Jens Holberg wrote:
> Hej
>
> Er der nogen, som kan skaffe mig Easyfood A/S' regnskab på PDF-fil,
> [...]

Har du prøvet Købmandsstandens Oplysningsbureau? Erhvervs- og
Selskabsstyrelsen?
KHJ

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 01-12-04 15:31

"Jens Holberg" wrote

> Er der nogen, som kan skaffe mig Easyfood A/S' regnskab på PDF-fil, som
> blev
> offenligtgjort d. 06.07.2004.

Her er nogle hovedtal pr. 31.12.2003:

Bruttoavance tDKK 12.918
Årets resultat tDKK 8.206
Egenkapital 31.12.03 tDKK -5.069
Balancesum tDKK 57.949
Antal ansatte 44

Rating hos KOB: "Meget høj risiko"

- Jensby

Fra : Lars

Dato : 01-12-04 20:37

On Wed, 01 Dec 2004 15:30:57 +0100, Jan Bang Jensby wrote:

> "Jens Holberg" wrote

> Her er nogle hovedtal pr. 31.12.2003:
>
> Bruttoavance tDKK 12.918
> Årets resultat tDKK 8.206
> Egenkapital 31.12.03 tDKK -5.069
> Balancesum tDKK 57.949
> Antal ansatte 44
>
> Rating hos KOB: "Meget høj risiko"
>
> - Jensby

Du husker naturligvis lige på, at da du lavede aftalen hos KOB skrev du
under på, at informationerne ikke må videregives til tredjemand!

Ratingen er ikke offentlig tilgængelig.

Mvh
Lars (ansat hos KOB)

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 02-12-04 08:41

"Lars" wrote

> Du husker naturligvis lige på, at da du lavede aftalen hos KOB skrev du
> under på, at informationerne ikke må videregives til tredjemand!
>
> Ratingen er ikke offentlig tilgængelig.

Sorry! Der skulle have stået "Rating hos D&B"

- Jensby

Fra : Lars

Dato : 02-12-04 18:54

On Thu, 02 Dec 2004 08:40:37 +0100, Jan Bang Jensby wrote:

> "Lars" wrote

> Sorry! Der skulle have stået "Rating hos D&B"
>
> - Jensby

Sikker?
D&B bruger vel ikke termerne "Meget høj risiko" osv. De kører jo med
AAA-rating og den slags. Iøvrigt er D&B vel heller ikke så meget for, at
deres informationer spredes offentligt.
Men jeg skal nok lade det ligge nu.

/Lars

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 02-12-04 19:01

"Lars" wrote

> Men jeg skal nok lade det ligge nu.

Og jeg skal nok lade være en anden gang.

Still friends?

- Jensby

Fra : Lars

Dato : 02-12-04 19:14

On Thu, 02 Dec 2004 19:01:04 +0100, Jan Bang Jensby wrote:

> "Lars" wrote

> Og jeg skal nok lade være en anden gang.
>
> Still friends?

Selvfølgelig

/Lars

Fra : Allan Soerensen

Dato : 01-12-04 18:11

"Jens Holberg" <hans@volkemann.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen, som kan skaffe mig Easyfood A/S' regnskab på PDF-fil, som
> blev
> offenligtgjort d. 06.07.2004.
>
> DATA:
>
> CVR-nr.: 25652762
> Navn: EASYFOOD A/S
> Adresse: Albuen 39
> 6000 Kolding
>

> Jens

Ligner "ret" meget news:40aa65de$0$28836$ba624c82@nntp04.dk.telia.net

"Sjovt" at det er samme mail-adresse i begge indlæg, men Hans kalder sig nu
"Jens"
Hvis du ønsker at holde øje med det pågældende firma burde du nok selv købe
regnskaberne hos f.eks. KOB, Krak eller ligende, eller er der et specielt
formål med at få poste de dårlige regnskaber for et navngivent firma i et
offentligt forum?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-12-04 19:19

Allan Soerensen wrote:

> "Jens Holberg" <hans@volkemann.dk> skrev i en meddelelse
-snip-

> Ligner "ret" meget news:40aa65de$0$28836$ba624c82@nntp04.dk.telia.net
>
> "Sjovt" at det er samme mail-adresse i begge indlæg, men Hans kalder sig nu
> "Jens"

Ja, det var da pudsigt

> [...]
> formål med at få poste de dårlige regnskaber for et navngivent firma i et

Ja, enig... Men det er måske en ny måde at konkurrere med konkurrenterne
på, når man ved at søgemaskinerne gemmer indlæggene så de dukker op i
fremtiden for stedse?

Selvfølgeligt skal man lige være sikker på, på forhånd, at konkurrenten
har fået et dårligt regnskab, før man spørger om et "bekræftende svar"
her i gruppen... Det er måske en ny form for flame-war på internettet?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 02-12-04 09:22

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Ja, enig... Men det er måske en ny måde at konkurrere med konkurrenterne
> på, når man ved at søgemaskinerne gemmer indlæggene så de dukker op i
> fremtiden for stedse?

Den tanke *kan* man i hvert fald få.
For mit vedkommende bestyrkes den yderligt at af "Jens" alias "Hans"
udtrykkeligt efterlyser regnskabet som PDF-fil, men benytter en mail-adresse
på et ikke eksisterende domæne, så det er ikke muligt at sende PDF-filen til
ham. Eneste mulighed er at poste et link til den her i offentligt forum.