Hvor finder jeg hjemmesider med eksemplar ~
Fra : Jens Nielsen

Dato : 29-11-04 15:22

Hej med jer

Jeg sidder og skal lave en opgave i datamatiker med nogle klasser der kører
på en acces database. Der skal indgå arv og en beregning.

Noget med studerende og fag.

Men er der et sted - hjemmeside jeg kan hente inspiration i form af
eksempler eller øvelser. Måske løsninger på tidligere lignende opgaver ?

Med venlig hilsen
Jens

Nej det er ikke for at skrive af, så lærer man jo ikke noget - mere for at
få en rettesnor om jeg er på den rigtige vej med mit program

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 29-11-04 22:30

On Mandag 29 november 2004 15:22, Jens Nielsen wrote:
> Nej det er ikke for at skrive af, så lærer man jo ikke noget - mere for at
> få en rettesnor om jeg er på den rigtige vej med mit program

Du kan jo prøve at forklare, hvordan dit nuværende design er skruet sammen.
Det skal nok give en masse feedback.

--
Jonas Kongslund