Hvilken film? Mili-mand op i mast, og skud~
Fra : Noozer

Dato : 29-11-04 00:42

Dav,
Jeg så for år tilbage (det må vel have været omkring 1993-1995?) på en dansk
kanal, en eller anden film, som - 3/4-dele henne i filmen - handler om en
mand der kravler op af et højt (strøm?)-tårn, med en masse oppakning. Der
bliver skudt efter ham, og efterhånden smider han sin oppakning, så han til
sidst kun er sig selv - derefter bliver han vist nok skudt ned fra tårnet.

Hvad i alverden hedder den? På daværende tidspunkt gik jeg i 1. klasse, så
det er rimeligt begrænset hvad jeg ellers kan huske - jeg VIL bare vide hvad
den hedder

=!=!=!=!

.... and now for something completely different
Og lige én mere - de sendte den tit på DK4 for 2-3 år siden, men nogle lig
der bliver levende (fra en kirkegård) pga. et kemikalie der lækker i
jorden - virkelig dårlig film, men hylemorsom - hvad hed dén?

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 29-11-04 15:28

Noozer wrote:
> Dav,

[snip]

> [...]
> nogle lig der bliver levende (fra en kirkegård) pga. et kemikalie der
> lækker i jorden - virkelig dårlig film, men hylemorsom - hvad hed dén?

Return of the Living Dead

http://www.imdb.com/title/tt0089907/
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?command=14600
--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Noozer

Dato : 29-11-04 16:29

Tusind tak!
--
Nooz

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 30-11-04 08:45

Noozer wrote:

> Tusind tak!

Hmm, tror faktisk at det var part I der blev vist flere gange på tv for
nogle år siden:
http://www.movieprop.com/tvandmovie/reviews/returnoflivingdead.htm

--
Jesper Brogaard, Denmark