Hotel I New York
Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 28-11-04 22:45

Min kæreste og jeg overvejet at tage en tur til NY til foråret. Billige
flybilletter er nemme nok at finde (bl.a. med icelandair) - det er straks
værre med hoteller?

Kan nogen af jer anbefale nogle? Vi leder ikke efter luksus - men vil dog
gerne have eget bad + selvfølgelig at det er rent

Tak

Hilsner
Anne-Mette

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-11-04 09:19

www.hotels.com

Jo senere I bestiller jo billigere. Det gælder om at have is i maven. Prøv
evt. at checke priserne på et hotel om 2 dage.

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:41aa4755$0$1801$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 29-11-04 18:37

Tak for det. Kan man regne med at den også holder i April?

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 29-11-04 20:57

> [...]
>
> Kan nogen af jer anbefale nogle? Vi leder ikke efter luksus - men vil dog
> gerne have eget bad + selvfølgelig at det er rent

Jeg har et par gange brugt priceline.com med stor succes. Pris omkring USD
80 pr. nat for 2½ stjernede. Du kan se hvad andre har betalt på
www.biddingfortravel.com. Generelt er niveauet højere på amerikanske
hoteller end i Europa, så i kan sagtens gå ned i 2 eller 2½ stjernede.

Eneste downside ved priceline er, at du kun vælger området du vil bo i. Du
kan ikke selv vælge hvilket hotel.

Henrik

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 29-11-04 22:04

Hej Michael.
Jeg boede sidste år på Best Western v/ Convention Center.
http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=33112
Det er en udmærket standard, ca. 15 min. gang fra Empire State Building. God
morgen-buffet !
Vi var 4 (2 voksne + 2 teenagere) i ét dobbeltværelse til ca. $ 100 incl
morgenbuffet'en.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Henning Nielsen

Dato : 29-11-04 22:10

> [...]
>
> Kan nogen af jer anbefale nogle? Vi leder ikke efter luksus - men vil dog
> gerne have eget bad + selvfølgelig at det er rent

Vil godt anbefale det her listige lille sted:
http://www.portlandsquarehotel.com/

vh
Henning

Fra : Trent Stensnes

Dato : 29-11-04 22:46

"Michael Nørgaard Andersen" <michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> wrote in
message news:41aa4755$0$1801$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Kan nogen af jer anbefale nogle? Vi leder ikke efter luksus - men vil dog
> gerne have eget bad + selvfølgelig at det er rent

Jeg svarte på et lignende spørsmål på no.fritid.reiser:
Bodde på disse to i sommer:

Portland Square, enerom ca 95$ (inkl tax)
http://www.portlandsquarehotel.com/
Lite rom, men stort bad. Badet var tydeligvis et gammelt handicapbad, så
kunne antageligvis flyttet sengen inn dit. Hyggelig betjening.

Hotel Carter, enerom 85$ (inkl tax)
http://www.hotelcarter.com/
Greit rom, men enkel standard. Det fantes ikke en løs ting på rommet,
hverken fjernkontroll eller nattbordlampe

Begge ligger omtrent på Times Square.

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 30-11-04 22:09

Tak for alle svarene/mulighederne til jer alle

Der skal nok være noget at vælge imellem. Fandt forresten frem til et hotel
der hedder Grand Union (I Midtown, forholdsvis tæt på Times Sq.). Nogen, der
kender det? Ser umiddelbart også ok ud?

Bedste hilsner
Michael og Anne-Mette