emballage - papkasser hvor?
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 21:15

Jeg er kommet i den uheldige situation at jeg mangler emballage til
forsendelser. Min normale leverandør, den lokale kontorforsyning har et par
dages leveringstid på papkasser, så spørgsmålet er:

Hvor kan man ellers købe den slags? Er der nogen der ved at en bestemt
branche ligger inde med papkasser?
Selvfølgelig er der posthuset, men det koster jo det blege...

Bare lige for at tage den i opløbet: jeg agter at ringe rundt i morgen, men
det kunne jo være at nogen sidder med den viden jeg mangler...

--
med venlig hilsen
Per Allerup

Fra : Jonathan Stein

Dato : 28-11-04 21:31

Per Overarm wrote:

> Hvor kan man ellers købe den slags? Er der nogen der ved at en bestemt
> branche ligger inde med papkasser?

Mon ikke de fleste firmaer, der normalt sender varer ligger inde med
en større eller mindre beholdning...
Hvor store mængder? - Hvor i landet?

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Basil

Dato : 28-11-04 21:58

Per Overarm wrote:
> [...]
men
> det kunne jo være at nogen sidder med den viden jeg mangler...

Metro har et pænt udvalg.
Kai

Fra : KHJ

Dato : 28-11-04 23:57

Per Overarm wrote:
> [...]
>
> Bare lige for at tage den i opløbet: jeg agter at ringe rundt i
> morgen, men det kunne jo være at nogen sidder med den viden jeg

Prøv en af de professionelle i branchen:

SCA Packaging Emballageservice
Herstedvang 2C
2620 Albertslund

Tlf.: 43 62 28 11

eller

Messingvej 23
8900 Randers

Tlf.: 86 44 76 11

De har alt til faget henhørende og et enormt udvalg i prefabrikerede
kartonner - både 2-lags og 3-lags.

Kik evt. på dem her:

www.emballageservice.dk

KHJ

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 29-11-04 05:38

"Per Overarm" <*per*langnæsebogstav*allerup*info*> skrev i en meddelelse

Prøv www.hestbech.dk
Hilsen Matthias