Nul blink
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-05-01 22:48

Hej -

Hvorfor kan jeg ikke på selve hjemmesiden få skrifter (bogstaver, ord,
sætninger) til at blinke, selvom jeg i FP2000 sætter flueben ud for Blink i
Effekter under Formater/Skrifttype?

Mvh.: JG

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-05-01 23:07

Thu, 17 May 2001 23:47:30 +0200, skrev "Jørgen Grandt"
<Granny@oncable.dk>:

>Hvorfor kan jeg ikke på selve hjemmesiden få skrifter (bogstaver, ord,
>sætninger) til at blinke, selvom jeg i FP2000 sætter flueben ud for Blink i
>Effekter under Formater/Skrifttype?

Det virker sikkert fint, men kan kun ses i Netscape.
Internet Explorer understøtter ikke blink.

Hvis det skal virke i IE, så skal det laves med javascript.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark