Andet multimedie
Gimp problem med 2 skærme
Fra : Martin Sinkjær

Dato : 28-11-04 14:55

Hej
Jeg har et spørgsmål omkring Gimp på Windows XP med to skærme.
Hvordan får jeg gimp til at srate på min primære skærm som standard, ligesom
alle andre programmer gør det, som den kører nu starter den altid på den
skærm der er placeret længst mod venstre i skærm instillingerne i Windows
ligegyldig om det er den primære eller ej.

Jeg har en monitor tilsluttet som primær og et TV tilsluttet som sekundær,
men da mit TV rent fysisk står til venster for min monitor, ja så ville det
også rent kosmetisk føles logisk at den havde samme placering i Windows
instillingerne, så jeg ikke skal trække Zoomplayer ud i højre side af
skærmen for at se film på mit TV.

Mvh. Martin Sinkjær.

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 28-11-04 15:07

Ok, jeg har selv fundet en løsning på problemet.