problem med club3d radeon 9800 pro 128 MB
Fra : Denize

Dato : 28-11-04 14:01

Hej,
Jeg sidder og er den lykkelige ejer af ovenstående kort. Eller det vil
sige at jeg var lykkeligt, nu er jeg bare fustreret. For mit kort er
begyndt at opføre sig mærkeligt. I nogle spil, fx. NFSU og Vampire,
crasher systemet. Hvis jeg er heldig får jeg beskeden at

APU har genstartet mit kort at det ikke længere reagerede på
kommandorer, eller noget i den dur.

Jeg har lige installeret den nyeste driver, men lige meget hjælper det.
Der er installeret DirectX9.0c men ikke WinXP Pro SP2, SP1 er dog
installeret.

Nogle der har nogle ideer til hvad der kan være galt???

Steffen

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 28-11-04 15:07

"Denize" <denize@[remove]vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> installeret.
>
> Nogle der har nogle ideer til hvad der kan være galt???

Check kølingen.

Virker blæseren stadig?
Er køleren fyldt med støv?

Er kabinettet blevet varmere, f.eks. fordi indsugningsåbninger er fyldt med
støv, eller en blæser der ikke virker?

Det var det jeg først ville kigge på.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Denize

Dato : 29-11-04 22:30

Henrik Stavnshøj wrote:
> [...]

> Er køleren fyldt med støv?
>
> Er kabinettet blevet varmere, f.eks. fordi indsugningsåbninger er fyldt med

Fandt selv problemet. Næsten så latterligt at jeg ikke vil indrømme det,
men på mystisk vis havde jeg pillet ved AGP freq. så den kom til at stå
på *8. Normalt var det jo noget af det første jeg ville tjekke, men
hvorfor jeg ikke gjorde det, ved jeg ikke.